Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@22:55:42 GMT

ابراهیمی: حتما در لیگ برتر می مانیم

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۳۷۰۱

ابراهیمی: حتما در لیگ برتر می مانیم

هافبک سپیدرود معتقد است در صورت حل مسائل مالی تیمش می تواند در نیم فصل دوم از قعر جدول جدا شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین ابراهیمی یکی از مهره های تاثیرگذار سپیدرود در نیم فصل اول با به ثمر رساندن ۴ گل در کنار نزهتی بهترین گلزن تیمش بود. او در مورد عملکرد سپیدرود در نیم فصل اول گفت:

ما لیگ را بد شروع کردیم، بد هم تمام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بدو ورود به لیگ برتر به دلیل بی تجربگی بازیکنان مان نتوانستیم شروع خوبی داشته باشیم. سه شکست متوالی باعث شد بچه ها کمی اعتماد به نفس خودشان را از دست بدهند. اما با گذشت سه هفته توانستیم کم کم بر شرایط مسلط شویم.

وی افزود:

ما توانستیم بردهای ارزشمندی مقابل پیکان، صنعت نفت آبادان و پدیده کسب کنیم اما مشکلاتی که در ادامه راه گریبانگیرمان شد، ما را از مسیر موفقیت خارج کرد. نیم فصل با ۵ باخت متوالی برای ما تمام شد اما همه اهالی فن شاهد بودند که به هیچ عنوان ما مستحق باخت نبودیم. در دیدار با فولاد یا حتی همین بازی آخر با پرسپولیس ما نمایش خوبی داشتیم و ۹۰ دقیقه تمام جنگیدیم اما خب بخت یارمان نبود و باختیم.

حسین ابراهیمی هافبک سپیدرود در مورد مشکلات مالی تیمش تصریح کرد:

دیگر همه می دانند که ما مشکل مالی داریم. شما ببینید مبلغ قرارداد دروازه بان و خط دفاعی پرسپولیس برابر بود با بودجه کل باشگاه سپیدرود در این فصل! ما که جزو با سابقه های تیم محسوب می شویم، رقم قراردادمان به زور به ۳۰۰ میلیون می رسد دیگر خودتان باید بدانید بازیکنان دیگر چه شرایطی دارند.

وی ادامه داد:

ما حتی در تیم مان بازیکن ۳۰ میلیون تومانی داریم و آنها از همین ارقام ناچیز تنها ۲۰ درصد دریافتی داشته اند. خب با این شرایط نمی توان مقابل تیم های بزرگی مثل پرسپولیس ایستاد اما بازیکنان ما با غیرت بازی کردند و هیچگاه در زمین کم کاری نمی کنند.

حسین ابراهیمی با ابراز خوشحالی از تعیین تکلیف مالکیت باشگاه گفت:

اسپانسر جدید، باشگاه را در اختیار گرفته و ما هم مثل همه امیدواریم که شرایط بهتر شود. همین امروز یک فقره چک گرفتم بابت ۸ درصد قراردادم آن هم با تاریخ ۲۰ روز بعد! اما بازهم شکایتی نداریم؛ به شرطی که شرایط برای نیم فصل دوم مساعد تر شود.

وی در مورد شرایط تیمش در نیم فصل دوم تصریح کرد:

شک نکنید ما قابلیت ماندن در لیگ برتر را داریم و می توانیم تا میانه های جدول خودمان را بالا بکشیم. بی شک کیفیت فوتبال ما از تیم های مثل استقلال خوزستان، سیاه جامگان و نفت تهران بالاتر است. برای همین با اطمینان می گویم اگر مشکلات مالی حل شده و تمرکز بازیکنان برگردد، به راحتی می توانیم در نیم فصل دوم امتیازات لازم را جمع کنیم. این تیم مشکل فنی ندارد، تنها دغدغه ما حل مشکلات مالی است تا آرامش به تیم برگردد. ما در مقطعی توانستیم بیش از ۴۰۰ دقیقه کلین شیت داشته باشیم و کیفیت بالایی از تیم مان به نمایش گذاشتیم. بچه ها انگیزه زیادی برای دیده شدن در لیگ برتر داشتند اما متاسفانه در استان حمایت لازم از تیم نمی شود.

حسین ابراهیمی هافبک سپیدرود در مورد عملکرد خودش نیز گفت:

خدا را شکر در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتم و توانستم ۴ گل هم به ثمر برسانم. البته ۳ گل را از روی نقطه پنالتی زدم که خب این را هم مدیون اعتماد آقای نظرمحمدی هستم. همیشه سعی کرده ام بهترین بازی هایم را برای سپیدرود انجام دهم و به نظر خواسته زیادی نیست اگه توقع داشتم باشم فقط یک بار به من هم فرصت بدهند تا برای حضور در تیم ملی شانسم را آزمایش کنم. مطمئنم که می توانم حرفی برای گفتن داشته باشم و شایستگی ام را اثبات کنم.

حسین ابراهیمی در مورد استعفای نظرمحمدی هم اضافه کرد:

بعد از بازی با پرسپولیس متاسفانه شعارهایی علیه آقای نظرمحمدی داده شد و ایشان هم ترجیح دادند از تیم خداحافظی کنند. اما همه می دانند که علی آقا تیم را به لیگ یک آورد و بعد از آن هم به لیگ برتر صعود کرد. هیچ کس نمی تواند منکر زحمات ایشان شود. درست است که هوادار از تیم توقع دارد اما باید منصف باشیم و شرایط تیم را درک کنیم. خدا را شکر آقای نظرمحمدی به تیم بازگشته اند و همه تلاش می کنیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم. هرچند می دانیم در نیم فصل دوم کار سختی داریم.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت

دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی نود و نهمین سالروز تأسیس این بانک را به خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت. - اخبار بازار -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بانک سپه آغاز فصلی نو در سپهر اقتصادی کشور و نوید‌بخش خودباوری و اتکاء به سرمایه‌های مادی و معنوی فرزندان این مرز و بوم است. نخستین و بزرگترین بانک کشور با گذر از نزدیک یک قرن تلاش و خدمت صادقانه، در نودونهمین سالروز تاسیس خود همچون درختی تناور ریشه در اعتماد عموم مردم و مشتریان گرانقدر خود دارد و نام، آوازه، قدمت، اعتبار، موفقیت‌ها و دستاوردهای آن بر بلندای نظام پولی و مالی کشور می درخشد.
بی‌تردید دوام و قوام بانک سپه بر همت بلند و اراده راسخ مدیران و کارکنان خدوم این بانک استوار شده و طی نود و نه سال فعالیت، به پشتوانه سرمایه بزرگ انسانی خود، با عبور از حوادث گوناگون و امواج پرتلاطمی همچون جنگ، تحریم، تنگناهای اقتصادی و سنگ‌اندازی‌های بدخواهان این ملک و مملکت، توانسته است سربلند و پرقدرت به مسیر خود ادامه دهد و بر قله‌های رفیع پیشرفت و افتخار بایستد.
خدمت به مردم، کسب دستاوردهای مختلف در شبکه بانکی کشور و تلاش برای شکوفایی اقتصادی و خودکفایی میهن عزیزمان، مدال افتخار و مایه مباهات بانک بزرگ و با اصالت سپه است؛ بانکی که امروز با نقش‌آفرینی در اقتصاد ایران اسلامی، پشتیبانی از اَبرپروژه‌های کلان ملی و حمایت از اقشار مختلف مردم، سرمایه‌ای بی‌بدیل برای کشور محسوب می‌شود.
اینک در نود و نهمین سالروز تاسیس بانک سپه، یاد، نام و اقدامات ارزشمند پیشکسوتان بانک به ویژه شهدای والامقام آن را گرامی می داریم و در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، هم پیمان می‌شویم که همه توان و تلاش خود را برای تحقق این مهم به کار گیریم و از هیچ اقدامی در مسیر رشد، شکوفایی اقتصادی، خدمت به عموم هموطنان و عزت و سربلندی کشور دریغ نورزیم.
اینجانب فرارسیدن چهاردهم اردیبهشت ماه، سالروز تأسیس نخستین بانک ایرانی را به همه مدیران، کارکنان پرتلاش و مشتریان عزیز تبریک و شاد‌باش عرض می‌کنم و با تقدیر از تلاش‌های ارزنده شما گرامیان، سربلندی، توفیقات روزافزون و بهروزی بانک بزرگ سپه و کارکنان خدوم آن را از پیشگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

                                                                                                                                            آیت اله ابراهیمی
                                                                                                                                          مدیرعامل بانک سپه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افغانستان| با عمل به قرآن ملت سرافراز باقی می‌مانیم
  • سیستان و بلوچستانی ها در رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت مشارکت کنند
  • امیدها در شهر خسته زنده شد؛ هواداران نساجی: در لیگ برتر می مانیم! / فیلم
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • دولت رئیسی بیخیال لایحه حجاب شد | نیاز به قانون جدیدی نیست معطل نمی‌مانیم!
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • مخالفت دقیقه نودی دولت رئیسی با لایحه عفاف و حجاب/برای مقابله با بی حجابی معطل تصویب قانون جدید نمی مانیم
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند