Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری روز یکشنبه به نقل از هوشنگ بازوند افزود: آستانه تحمل مردم استان در زمینه پروژه راه آهن قبلا به پایان رسیده است و آنقدر در این زمینه در همه دولت‌ها وعده و وعید داده شده که مردم دیگر صحبت های مسئولان را در این زمینه جدی نمی‌گیرند.
وی گفت: به شدت دنبال مطالبات مردم هستیم و تا رفع تمام نواقص و اطمینان خاطر از ایمنی و کیفیت کامل راه آهن کرمانشاه، افتتاح صورت نخواهد گرفت لذا با وجود مطالبه شدید و برحق مردم استان، به دلیل دفاع از حقوق مردم استان، کار غیراصولی را نمی پذیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کرمانشاه اظهار داشت: در حاشیه جریان سفر مقامات کشوری به مناطق زلزله زده استان به ویژه رییس جمهور، معاون اول و وزیر راه، پیگیر موضوع راه آهن به عنوان یکی از مهمترین مطالبات مردم استان بوده ام.
بازوند افزود: اگرچه تحت فشار افکار عمومی هستیم اما تا از قطعی و حتمی بودن زمان افتتاح راه آهن کاملا اطمینان نداشته باشم، هیچ تاریخی را برای افتتاح اعلام نمی کنم.
وی گفت: در اولین فرصت در همین هفته یا هفته آینده برای تعیین تکلیف نهایی راه آهن کرمانشاه با وزیر راه و شهرسازی جلسه می گذاریم.
قطار کرمانشاه که از سمت ملایر به این استان می آید 176 کیلومتر طول دارد و تاکنون بالغ بر 12 هزار میلیارد ریال برای اجرای این طرح هزینه شده است.
8066 انتشاردهنده:علی مولوی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان

وزارت کشور حکومت طالبان در بیانیه‌ای اظهار داشت مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان اعلام همکاری کرده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت کشور حکومت طالبان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد «سراج الدین حقانی» ریاست این وزارتخانه با هیئت اعزام مالزی در کابل دیدار و گفتگو کرده است.

«داتو شازلینا» نماینده ویژه نخست وزیر مالزی در این دیدار تاکید کرده است کشورش آمادگی دارد تا تجربیات و ظرفیت‌هایش را در زمینه امنیت سایبری و جرائم دیجیتالی با حکومت طالبان افغانستان به اشتراک بگذارد.

بر اساس بیانیه وزارت کشور حکومت طالبان، طرفین در این دیدار بر مبارزه مشترک با مواد مخدر نیز تاکید کردند.

مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیمنماینده ویژه مالزی: در کنار مردم افغانستان بوده و هستیمگسترش روابط حکومت طالبان در جنوب شرق آسیا

حقانی نیز در این دیدار اظهار داشت حکومت کنونی افغانستان خواستار روابط حسنه و همکاری با کشورهای اسلامی است.

بیانیه اظهار کرد نمایندگان دفتر نخست‌وزیر و وزارت‌های دفاع و کشور مالزی نیز در ترکیب هیئت اعزام این کشور حضور داشتند.

این نخستین سفر هیئت نظامی و امنیتی مالزی به افغانستان از زمان سقوط حکومت پیشین در این کشور است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت بیمارستان بهارستان از محل مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب
  • برنامه‌ریزی برای توسعه ۱۶۰۰ هکتاری باغات
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • کرمانشاه وارث‌دار پروژه‌های نیمه تمام افتتاح شده دولت قبل است
  • برنامه‌های وزارت علوم برای ماندن نخبگان/ با تخلفات کنکوری سریع برخورد شد
  • ۴ فهرست در دور دوم انتخابات مجلس با هم رقابت می‌کنند
  • در سال جهش تولید با مشارکت مردم، نواقص گذشته جامعه کارگری برطرف شود/ نیروی کار و کارگر موتور محرکه اقتصاد کشور است
  • تعیین حریم مشهد با طرقبه شاندیز در انتظار ابلاغ وزارت کشور
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان