Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جام نیوز،"آلبر کرگانوف" مفتی مسکو و رئیس اداره مجلس مذهبی مسلمانان روسیه از طرح تهیه و تصویب سند موسوم به «استراتژی توسعه اسلام و سازمان‌های مذهبی اسلامی در روسیه تا سال 2030» سخن گفت.

 

آلبر کرگانوف مفتی مسکو در جریان کنفرانس بین المللی الهیات در ماخاچ قلعه اظهار داشت: "این مسئله نوعی چشم انداز مفهومی و نظری اهداف، وظایف و اولویت‌های توسعه و مکانیسم تحقق آنان می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمانان روسیه همگام با کشور خود بایستی طرح‌های استراتژی و برنامه‌های پیشرفت خود را ایجاد کنند."

 

در این مراسم آلبر کرگانوف مفتی مسکو و مجلس مذهبی مسلمانان روسیه از جانب جامعه اسلامی روسیه از جوانان خواست که میراث تاریخی را به خوبی بشناسند و از اصول و ریشه های ملی و مذهبی خود فاصله نگیرند.

 

آلبر کرگانوف همچنین تاکید کرد که در شرایط کنونی که مشکلات فراوانی بر سر راه مسلمانان قرار دارد، بایستی رهبران و مبلغان مذهبی با دانش بالا برگزیده شوند تا به فعالیت پیشگیرانه و مبارزه با تلاش های صورت گرفته در جهت خدشه دار کردن نام و چهره اسلام و مومنان منطقه بپردازند.

 

البر کرگانوف مفتی مسکو همچنین افزود که در شرایط جهانی شدن جوامع بسیاری از فرهنگ‌ها و ارزش‌های بیگانه و شرایط زندگی به دیگر کشورها تحمیل می‌شود.

 

مفتی مجلس مذهبی مسلمانان روسیه در پایان تصریح کرد: "این امر واقعیت دارد، بایستی مواظب بود و برای حفظ ایدئولوژی و ارزش‌های مذهبی، ملی و شهروندی خود مبارزه و تلاش نمود. بایستی شرایط فراهم شود، سازمان‌ها و دستگاه‌های دولتی، مذهبی و اجتماعی، دانشمندان، علما، متخصصین و علاقمندان متحد شوند."

 

تسنیم

115

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه زسکا مسکو روسیه که پس از استعدادیابی از ستاره‌های آینده‌دار فوتبال در ایران تصمیم به جذب امیرحسین ریوندی گرفت و در نقل و انتقالات زمستانی این بازیکن جوان را جذب کرد، احتمالا امشب مقابل بالتیکا از این بازیکن رونمایی کند.

امیرحسین ریوندی که پس از انتقال به زسکا مسکو در مسابقه تدارکاتی مقابل بنیادکار به میدان رفت و خودی نشان داد، در دیدارهای اخیرشان در لیگ برتر روسیه نیمکت نشین بود و فرصت بازی به دست نیاورد که احتمالا این روند برای او به پایان می‌رسد و از او امشب برابر بالتیکا استفاده خواهد شد.

این مدافع 20 ساله ایرانی و آینده‌دار با توجه به عملکردش در تمرینات و شرایطی که زسکا مسکو دارد، احتمالا امشب نخستین بازی خود در لیگ برتر روسیه را انجام می‌دهد و فرصت درخشش مقابل تیم بالتیکا را دارد.

تیم فوتبال زسکا مسکو با بهره‌مندی از ریوندی در لیست بازیکنان خود، از ساعت 22 امشب مقابل تیم رده پانزدهمی بالتیکا قرار می‌گیرد تا یکی از دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر روسیه را انجام بدهد و فرصت صعود از رده هفتم را دارد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از جوان ایرانی در لیگ روسیه
  • انگلیس قصد دارد ارتش خود را با موشکهای ساخت داخلی مجهز کند
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • پشت پرده اسلام آوردن سرمربی پرتغالی سپاهان | پای ازدواج با بازیگر ایرانی در میان است | رازی که پیراهن خانم بازیگر فاش کرد (عکس)
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد
  • سکوت مجامع بین المللی نسبت به کشتار مسلمانان از حد وجدانی فراتر رفته است
  • روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم
  • روسیه : آماده گسترش همکاری‌ های نظامی با ایران هستیم
  • وزیر دفاع روسیه: آماده گسترش همکاری‌های نظامی با ایران هستیم