Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: طی سه روز آینده به سبب پایداری جو و سکون نسبی هوا، انباشت تدریجی آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای صنعتی و پر جمعیت تهران، کرج، اراک، قزوین، تبریز و اصفهان پیش‌بینی می‌شود. آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه گفت: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: از بعدازظهر فردا (۲۰ آذرماه) با تقویت جریان‌های شمالی در برخی مناطق استان‌های ساحلی دریای خزر ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی سه روز آینده بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس و امروز تنگه هرمز مواج خواهد بود.
به گفته وظیفه، هوای سرد تا روز چهارشنبه (۲۲ آذرماه) در غالب مناطق کشور ماندگار خواهد بود. همچنین طی روز سه‌شنبه (۲۱ آذر) تا پایان هفته دمای هوا در شمال شرق کشور بین ۵ تا ۷ درجه سانتیگراد و در شمال بین ۳ تا ۵ درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.
مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان اظهار کرد: فردا (۲۰ آذرماه) آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی در بعدازظهر وزش باد خواهد بود و بیشینه و کمینه دمای پایتخت در این روز بین ۱۲ و صفر درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین آسمان تهران در روز سه‌شنبه (۲۱ آذرماه) صاف به تدریج همراه با غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد قابل پیش‌بینی است.
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای گیلان خنک می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ محمد دادرس با اشاره به اینکه آسمان گیلان هم اکنون صاف تا قسمتی ابری است گفت: این جو پایدار تا اواخر وقت امروز در استان مستقر است. 
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: چهارشنبه و پنجشنبه با نفوذ تدریجی سامانه کم وبیش ناپایدار افزایش ابر و و بارش پراکنده باران برای استان پیش بینی شده است.
محمد دادرس با اشاره به اینکه از فردا تا پایان هفته رگبار باران در بعضی مناطق شدید است گفت: رعد و برق و تگرگ دور از انتظار نیست.
وی با اشاره به اینکه دریا امروز برای فعالیت‌های دریانوردی مناسب است اضافه کرد: از فردا تا پایان هفته بااحتیاط مناسب است.
مدیرکل هواشناسی گیلان به دمای فعلی رشت مرکز استان اشاره و تصریح کرد: دمای هوای شهر رشت مرکز استان ۲۵ درجه سلسیوس و رطوبت این شهر ۶۰ درصد است.
مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: در شبانه روز گذشته دیلمان با دمای ۸ درجه سلسیوس و لوشان با دمای ۳۲ درجه سلسیوس خنک‌ترین و گرمترین شهر‌های گیلان بود.

دیگر خبرها

  • کدام استان‌ها بارانی است؟
  • پیش بینی هواشناسی کشور 12 و 13 اردیبهشت 1403 / بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • پیش‌بینی هواشناسی؛ بارش باران در این استان‌ها طی دو روز آینده
  • بارش‌های رگباری زنجان را فرا می‌گیرد
  • بارش باران در بیشتر استان‌ها
  • هوای گیلان خنک می‌شود
  • آخر هفته دمای هوای قم خنک‌تر می‌شود
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت