Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) در بیانیه ای سفر هیات بحرینی به سرزمین های اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، حماس اقدام هیئت بحرینی در سفر به سرزمین اشغالی را محکوم کرد.

حماس اعلام کرد: این دیدار در حالی انجام می شود که این رژیم جنایت های زیادی را علیه مردم مظلوم فلسطین انجام داده و به دنبال پاکسازی نژادی در حق ملت فلسطین و مقدسات آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رژیم صهیونیستی نماد تروریسم و نژاد پرستی و افراطی گری در جهان است و اصل برخورد با این رژیم؛ تحریم و به انزوا کشاندن و تقبیح این رژیم هست، نه اینکه تلاشی برای دیدار و مدح و سازش و بهبود چهره آن صورت گیرد.

در بیانیه حماس بر اقدام فوری برای توقف اقدامات سازشکارانه با رژیم صهیونیستی از سوی هر طرفی و در هر سطحی تاکید شده و این جنبش فلسطینی خواستار به کارگیری همه توان امت به منظور حمایت از عدالت درباره آرمان فلسطین و ایستادگی در کنار ملت فلسطین و حقوق و اصول و یاری آرمان مردم فلسطین شده است.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۵۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حماس: اشغالگران نتوانستند مانع از پوشش اخبار غزه شوند
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • حماس خواستار قطع روابط کشور‌ها با رژیم صهیونیستی شد
  • حماس خواستار قطع روابط کشورها با رژیم صهیونیستی شد
  • حمله پهپادی گروه بحرینی به اسرائیل
  • جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • بلینکن: مصر پیشنهاد قوی برای آتش‌بس در غزه ارائه کرد
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد