Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@17:27:14 GMT

گوترش: جنگ احمقانه در يمن پايان يابد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۵۵۲۷

گوترش: جنگ احمقانه در يمن پايان يابد

خبرگزاري آريا - دبيرکل سازمان ملل از دولت آمريکا خواسته تا با اعمال فشار بر عربستان سعودي به آنچه از آن با عنوان «جنگي احمقانه»‌ ياد کرده، پايان دهد.
«آنتونيو گوترش» دبيرکل سازمان ملل متحد يکشنبه شب خواستار تلاشي جديد براي پايان دادن به «جنگي احمقانه» در يمن شد.
بنا بر گزارش خبرگزاري فرانسه، دبيرکل سازمان ملل ابراز اميدواري کرده که دولت «دونالد ترامپ» رئيس‌جمهوري آمريکا بتواند عربستان سعودي را تحت فشار بگذارد که تا اين بحران انساني که در يمن بوجود آمده برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش، گوترش در مصاحبه با شبکه «سي ان ان» ‌گفته است: «من معتقدم که اين يک جنگ احمقانه است. اين جنگ در تضاد با منافع عربستان و امارات... و البته مردم يمن است... ما به يک راه‌حل سياسي نياز داريم».
دبيرکل سازمان ملل همچنين ابراز اميدواري کرده که محاصره بنادر يمن به زودي برطرف شود.
بنا بر اين گزارش، آمارها نشان مي‌دهد در شرايطي که جنگ يمن همچنان ادامه دارد، دست‌کم هفت ميليون نفر در اين کشور در معرض گرسنگي قرار دارند و شيوع وبا نيز بيش از دو هزار قرباني گرفته است.
دبيرکل سازمان ملل به سي ان ان گفت: اين جنگ به اعتقاد من رنجي غيرقابل توصيف را به مردم يمن تحميل کرده است و البته به عربستان و امارات نيز ضربه خواهد زد. به نفع همه است که اين جنگ پايان يابد».

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۵۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم

دیدار تیم‌های النصر و الوحده در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان با برتری پر گل النصر به‌پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های النصر و الوحده شامگاه _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در چارچوب هفته سی‌ام لیگ حرفه‌ای عربستان از ساعت ۲۱:۳۰ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد النصر به‌پایان رسید.

در دقایق ۵، ۱۲ و ۵۲ کریستیانو رونالدو، اوتاویو در دقیقه ۱۸، سادیو مانه در دقیقه ۴۵ و محمد الفتیل در دقیقه ۸۸ گل‌های النصر را به ثمر رساندند.

خلاصه‌بازی النصر و الوحده کد خبر 750575

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • پیشنهادات امیرعبداللهیان به دبیرکل سازمان همکاری اسلامی
  • دبیرخانه سازمان همکاری اسلامی جنایات اسرائیل را مستندسازی کند
  • خلاصه بازی النصر و الوحده + فیلم
  • تاکید امیرعبداللهیان بر پیگیری جنایات و محاکمه سران رژیم اسرائیل
  • پیشنهادهای ایران به سازمان همکاری اسلامی درباره غزه
  • امیرعبداللهیان با دبیزکل سازمان همکاری‌های اسلامی دیدار کرد