Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@09:16:19 GMT

ورود ناگهانی مار پیتون غول پیکر به دانشگاه! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۶۰۷۴

ورود ناگهانی مار پیتون غول پیکر به دانشگاه! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورود ناگهانی یک مار پیتون 4 متری به یک دانشگاه دولتی در منطقه الله آباد هندوستان موجب ترس و وحشت دانشجویان این دانشگاه شد. این خزنده غول پیکر که دیروز وارد دانشگاه دولتی شیاما پراساد مخرجی شده بود توسط یکی از استادان دانشگاه شکار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از شکار این مار، آن را به مسئولان حیات وحش تحویل داد.

 پروفسور "ان بی سینگ" که استاد ارشد این دانشگاه دولتی محسوب می شود توانست این مار 40 کیلویی را به آسانی شکار کرد. در ویدئویی که منتشر شده است وی را در حال شکار این مار نشان می دهد. وی که سابقه شکار دهها گونه مار را دارد در این خصوص گفت مارهای پیتون خطرناک نیستند مگر آنکه تحریک شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 انتهای پیام/

شکار مار پیتون غول پیکر در دانشگاه توسط استاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، عباس حبیب‌زاده، نماینده سازمان سنجش در استان قم با اعلام خبر رقابت بیش از ۱۷ هزار دانش آموز قمی در کنکور سراسری امسال، گفت: مرحله اول کنکور سراسری فردا صبح با رقابت ۵ هزار و ۷۳۳ نفر در رشته علوم انسانی ۲ هزار و ۱۶۷ نفر در رشته ریاضی آغاز می شود.

وی افزود: فردا بعد از ظهر هم ۸۳۲ نفر در رشته هنر و  یک هزار و ۱۷۳ نفر در رشته زبان خارجه آزمون می‌دهند.

نماینده سازمان سنجش در استان قم با بیان اینکه روز جمعه صبح ۷ هزار و ۶۰۹ داوطلب گروه تجربی با هم رقابت می‌کنند، گفت: آزمون‌های نوبت صبح امسال ساعت ۸ و آزمون‌های نوبت امسال نیز ساعت ۱۴:۳۰ آغاز می‌شود.

حبیب زاده با اشاره به اینکه داوطلبان می‌بایست یک ساعت قبل در محل آزمون حضور داشته باشند، گفت: کنکور سراسری امسال در ۵ دانشگاه قم، مفید شهاب دانش، آزاد اسلامی و پیام نور برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • خلجی: ادعای دروغین آزادی بیان دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • خلجی: ادعای دروغین حفظ حریم دانشگاه در غرب، رسوا شده است
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون (فیلم)
  • (ویدئو) حملات بی‌امان بیش از ۲۰ خدنگ به مار پیتون
  • تظاهرات دانشجویی در آرژانتین 
  • ورود پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا
  • رقابت ۱۷ هزار دانش آموز قمی برای ورود به دانشگاه
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت