Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@14:08:27 GMT

مرد همسرکش، پای میز محاکمه می رود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۶۱۹۷

مرد همسرکش، پای میز محاکمه می رود

ساعت24 -پرونده اتهامی مرد جوانی که همسرش را مقابل‌ دیدگان دیگران به قتل رسانده ‌بود، پنج سال بعد از حادثه روی میز قضات قرار گرفت، اما رسیدگی به آن به وقتی دیگر موکول شد.

شرق: پرونده اتهامی مرد جوانی که همسرش را مقابل‌ دیدگان دیگران به قتل رسانده ‌بود، پنج سال بعد از حادثه روی میز قضات قرار گرفت، اما رسیدگی به آن به وقتی دیگر موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این قتل که از جمله قتل‌های پرسروصدای سال ٩٠ بود، کمی بعد از جنایت در میدان کاج شهرک غرب، مقابل پمپ بنزین پاسداران اتفاق افتاد. ساعت ١١:٣٠ صبح روز دوشنبه، ٢٦ مرداد سال ٩٠  اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی تهران به تلفن مردی جواب داد که از جنایتی خیابانی خبر داشت. شاهد، نشانی را این‌طور اعلام کرد: نیاوران، خیابان پاسداران، روبه‌روی پمپ بنزین. ١٥ دقیقه بعد مأموران کلانتری پاسداران خودشان را به محل حادثه رساندند و بعد از عبور از حلقه ناظران، خود را در برابر زن و مردی دیدند که هر دو خون‌آلود بودند. مرد چاقو به دست هنوز زنده بود و جراحاتش سطحی به نظر می‌رسید، اما زن جان باخته بود. اولین نکته‌ای که کارآگاهان به آن پی بردند، هویت و نسبت قاتل و مقتول بود. قاسم و مریم زن و شوهری بودند که در پاکدشت سکونت داشتند و آن روز برای انجام کاری راهی شمال پایتخت شده بودند. پلیس همچنین با پرس‌وجو از شهود دریافت قاسم در یک لحظه به همسرش حمله‌ور شده و او را مورد اصابت ضربات چاقو قرار داده و سپس خودزنی کرده است.   یکی از شاهدان عینی این حادثه که مرد بنگاه‌داری است، درباره جزئیات این قتل گفت: «من سوار اتوبوس از اقدسیه به سمت فرمانیه بودم. روی صندلی نشسته بودم که متوجه قاتل شدم که سرپا ایستاده بود و با خشم به قسمت زنانه نگاه می‌کرد. نزدیک اقدسیه، من، آن مرد و زنی دیگر که بعدا فهمیدم همسرش است، پیاده شدیم و به سمت جنوب با پای پیاده به راه افتادیم. من فاصله کمی با آنها داشتم و می‌شنیدم مرد مرتب به همسرش ناسزا می‌گوید و هرازگاهی هم مشتی به پهلوی او می‌زند. وقتی این صحنه‌ها را دیدم، تصمیم گرفتم دخالت کنم. از مرد جوان پرسیدم مشکلی پیش آمده است؟ او با تندی جواب داد به تو ربطی ندارد. بعد از چند لحظه من برای خرید روزنامه جلوی یک دکه توقف کردم و آنها به راهشان ادامه دادند تا اینکه دیدم مرد ناگهان همسرش را به طرف شمشادها هل داد. مریم به‌سختی خودش را بیرون کشید و در همین هنگام متهم دوباره او را به زمین انداخت و چاقویی را از جیبش بیرون کشید. بین چهار تا شش ضربه به او زد. در این هنگام من و یک مرد دیگر جلو رفتیم، اما فایده‌ای نداشت و مرد چاقوبه‌دست داد می‌کشید مریم را کشتم». یک شاهد دیگر نیز گفت: «متهم یک چاقوی آشپزخانه داشت که دسته‌اش زردرنگ بود. او چند ضربه پشت‌سرهم به زنش زد، بعد یک مرد که قفل‌فرمان در دستش بود، به طرف قاتل حمله کرد و سر او عربده کشید. قاتل ترسید و به خودش ضربه زد، اما بعد بدون هیچ عکس‌العمل دیگری روی زمین نشست». به دستور بازپرس، جسد به پزشکی‌قانونی انتقال یافت و تحقیقات از متهم بعد از بهبودی نسبی انجام گرفت. او به قتل اعتراف کرد و مدعی ‌شد اختلافات زیادی با همسرش داشته و همین امر نیز باعث شده او را در خیابان به قتل برساند. بعد از آن قصد داشته خودش را بکشد که موفق نشده است. با پایان تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم  دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. روز گذشته قرار بود متهم پای میز محاکمه برود، اما به دلیل حضورنیافتن اولیای‌دم، جلسه رسیدگی به بعد موکول شد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۶۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صبح روز ششم اردیبهشت ۱۴۰۳، خبر فوت معصومه حائری یزدی همسر آیت‌الله سید مصطفی خمینی، دختر آیت‌الله شیخ مرتضی حایری یزدی و عروس ارشد امام (ره) منتشر شد.

آن طور که عصر ایران روایت کرده است؛ از نکات شگفت‌آور زندگی خانم حایری این که به رغم آن که عروس ارشد امام خمینی و منتسب به یک خاندان بزرگ و مشهور روحانی دیگر هم بود زندگی بسیار عادی و گاه توام با سختی و رنج داشته است.

او شیفته سید مصطفی خمینی بود و خاطرات هجران او را با اشک بیان می‌کرد و همچون اعضای خانواده امام که آقا مصطفی را «داداش» خطاب می‌کردند او هم عادت کرده بود همسرش را این گونه خطاب و حتی بعد از فقدان چنین یاد کند.

او در خاطره ای دیگر که جماران منتشر کرده، درباره همسرش گفته بود؛« آقا مصطفی مثل بقیه آخوندها و روحانیون نبود و خیلی مدرن و امروزی بود و مثل برخی از روحانیون در خیلی از مسائل و موضوعات از جمله حجاب، سختگیری نمی‌کرد و به من نمی‌گفت این جوری رو بگیر و یا آن‌گونه که در میان زنان نجف، به‌خصوص زن‌های روحانیون متداول و متعارف بود، از من نمی‌خواست مثل آن‌ها پوشیه بزنم؛ ولی دیگران در این زمینه سختگیری می‌کردند و اگر بدون پوشیه بیرون می‌آمدیم، به امام خبر و گزارش می‌دادند. یادم هست یک روز که پوشیه‌ام را روی صورتم نینداخته بودم، یک روحانی دنبالم آمد و گفت پوشیه‌ات را روی صورتت بینداز، اما من اعتنا نکردم و به راهم ادامه دادم، ولی او دست بردار نبود و تا درب منزل مرا تعقیب کرد و به دنبالم آمد و خانه را شناسایی کرد و بعداً قضیه را به حاج آقا مصطفی گفت، اما حاج آقا مصطفی که اصلاً به این چیزها اعتقاد نداشت، به جای این که دل به دل او بدهد، چند تا بد و بیراه به او گفت. آقا مصطفی اصلاً از وضعیت نجف راضی نبود و می‌گفت اگر به خاطر امام نبود، در این‌جا نمی‌ماندم و به ایران برمی‌گشتم؛ البته جدا از وضعیت امام، خود ایشان هم اگر به ایران می‌آمد دستگیر می‌شد.»

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900022

دیگر خبرها

  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • پخش فیلمی در تلویزیون همزمان با اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • (ویدئو) درخشش خیره کننده مهدی قایدی در امارات؛ بی‌توجهی آقای فوتبالیست به مهریه میلیاردی
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم