Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی اراک به منظور ارتقاء سطح علمی دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه دوم اقدام به برگزاری کلاس‌های تقویتی در رشته‌های ریاضی و فیزیک کرده است.


سروان برات فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی درخصوص جزییات این برنامه گفت: براساس تصمیم شورای حوزه مقاومت مقرر شد تا این دوره‌های تقویتی برای دانش‌آموزان دهم، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه در رشته‌های ریاضی و فیزیک برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کلاس‌ها با حضور اساتید مجرب برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت نام به برادر میلادی یا با شماره 09184844929 تماس حاصل کنند.

گفتنی است مهلت ثبت نام از تاریخ 10 تا 21 آذرماه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 750599

دیگر خبرها

  • نشست ایده پردازی ترویج گفتمان مقاومت در جامعه برگزار می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • پرفروش‌های داستانی حوزه مقاومت در نمایشگاه
  • ۸ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی برگزار می‌شود
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • برگزاری رایگان کلاس‌های آمادگی برای زایمان در یزد
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • نشست‌های تبیین و تعالی در ۲۸۰ حوزه و کانون بسیج سیستان و بلوچستان برگزار شد