Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@21:32:38 GMT

برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشور کشور در سنندج

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۶۶۲۶

برگزاری مسابقات تنیس روی میز کشور کشور در سنندج

سنندج - مسابقات انفرادی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان و زیر ۲۱ سال کشور تحت عنوان ۵۴۰۰ شهید استان کردستان با حضور استان های سراسر کشور در سنندج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات انفرادی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان و زیر ۲۱ سال کشور از روز ۲۷ آذرماه به مدت پنج روز تحت عنوان جام ۵۴۰۰ شهید کردستان با حضور استان های سراسر ایران در شهرستان سنندج برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ورزشکاران شرکت کننده در این رقابت ها از روز ۲۶ آذرماه با ورود به شهر سنندج از سوی مسئولان برگزار کننده پذیرش خواهند شد.

مسابقات در رده سنی زیر ۲۱ سال از صبح روز ۲۷ آذرماه آغاز می شود و شرکت کنندگان به مدت دو روز با انجام دیدارهای فشرده به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین رقابت های بخش بزرگسالان از روز ۲۸ آذرماه شروع خواهد شد که تا روز یکم دی ماه با حضور مدعیان و پینگ پنگ بازان مطرح کشور پیکار می کنند.

بازیکنان شرکت کننده در مسابقات بزرگسالان و زیر ۲۱ سال در گروه های سه یا چهار نفری به صورت مجزا قرعه کشی و بر اساس آخرین رنکینگ ملی بزرگسالان انجام می شود که در پایان مرحله گروهی از هر گروه دو بازیکن به مرحله حذفی راه پیدا خواهد کرد.

مسابقات انفرادی تور ایرانی تنیس روی میز بزرگسالان و زیر ۲۱ سال کشور تحت عنوان جام ۵۴۰۰ شهید کردستان طی روزهای ۲۷ آذرماه تا یکم دی در سالن ورزشی کمیته امداد امام(ره) واقع در شهرک قار سنندج برگزار می شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۶۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان از برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در استان خبر داد.   کاظم یارمحمدی گفت:دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت بسیج سپاه حضرت ابوالفضل (ع)در مرحله استانی با حضور ۱۵ تیم برگزار شد.   وی افزود: این مسابقات در آیتم های تیراندازی،آمادگی جسمانی و میدان موانع به منظور ارتقاء سطح آمادگی جسمانی بسیجیان برگزار شد.   معاون عملیات سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تصریح کرد: در پایان این رقابت ها  تیم های رومشکان، کوهدشت و دورود به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.    یارمحمدی گفت: تیم اول این مسابقات به مرحله کشوری راه یافت که خرداد ماه امسال به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور
  • برگزاری جشنواره نخبگان قرآنی مدارس خوزستان
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • محمدی: حضور اکبر فلاح در کمیته فنی خیلی ارزشمند است