Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مرکز بهداشت بجنورد از اجرای طرح غربالگری سرطان روده در مناطق حاشیه شهر و روستاهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان، بازخانه ای اظهارکرد: طرح غربالگری سرطان روده از اواخر آذر ماه به طور رایگان در مناطق حاشیه شهر و روستاهای شهرستان بجنورد اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: غربالگری سرطان روده برای همه افراد ۵۰ تا ۷۰ ساله اجرایی خواهد شد.

بازخانه ای افزود: این غربالگری در مراکز بهداشتی درمانی و پایگاه های بهداشتی حاشیه شهر و روستاها با بررسی خون مخفی در مدفوع در صورت مراجعه و تشکیل پرونده افراد انجام می‌شود.

به گفته وی، در خرداد و تیر ماه سال جاری نیز آزمایشات قند و چربی رایگان در این شهرستان انجام شد غربالگری سرطان پستان نیز از قبل بطور رایگان انجام می‌شد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۵۶۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر مهرداد شریفی در حاشیه حضور در شهرستان باوی و بررسی روند انجام مصاحبه جذب بهورزی در این شهرستان، گفت: بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها هستند، بنابراین باید بهترین و مجرب‌ترین جوانان روستا برای آموزش و استخدام به عنوان بهورز انتخاب شوند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر لزوم و اهمیت آموزش، ارتقاء و جذب نیروی انسانی مجرب و کارآمد در نظام سلامت، افزود: دقت و حساسیت در برگزاری آزمون کتبی و انجام مصاحبه جذب بهورزی با هدف ارائه بهینه خدمات سلامت و حفظ و حراست از حقوق داوطلبان و مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصاحبه جذب بهورز از پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون کتبی به صورت روزانه و براساس جدول زمانبندی در محل شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در حال انجام است و تاکنون بازرسی‌های بعمل آمده از نظر روند اجرای کمی و کیفی برنامه رضایت بخش بوده است.

دیگر خبرها

  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • محققان ایتالیایی پی بردند؛ نقش آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • نحوه تاثیر آسپرین در پیشگیری از سرطان روده بزرگ
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • علائم سرطان روده بزرگ را بشناسیم
  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • کاهش هزینه‌های غربالگری سرطان پستان با دستگاه ایران‌ساخت
  • پیشنهادی برای تداوم اجرای طرح شیر مدارس
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج