Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مزداوند با اشاره به اینکه طرح توجیهی دهکده گردشگری و تفریحی «غار مزداوند» در دست تهیه است، گفت: دهکده تفریحی و گردشگری «غار مزداوند» با اولویت یک در ردیف پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر مزداوند قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد گل محمدی در گفتگو با نسیم سرخس، بابیان اینکه طرح توجیهی دهکده گردشگری و تفریحی «غار مزداوند» در دست تهیه است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود برای سرمایه‌گذاری و تأمین درآمد پایدار، احداث دهکده تفریحی و گردشگری «غار مزداوند» در هیئت عالی سرمایه‌گذاری شهرداری مزداوند به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار مزداوند افزود: برابر ارزیابی‌های انجام شده و تحلیل گروه هدف در حوزه گردشگری، دهکده تفریحی و گردشگری غار مزداوند با اولویت یک در ردیف پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهر مزداوند قرار گرفت.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین مراحل تدوین طرح توجیهی دهکده تفریحی و گردشگری غار مزداوند شامل مطالعات امکان‌سنجی، جانمایی فضاهای موردنیاز و حدود و صغور فضای پیرامونی غار آغاز شده است.

 

گل محمدی این فرصت سرمایه‌گذاری را رمز آبادانی و توسعه شهری شهر ییلاقی مزداوند دانست و اظهار داشت: امیدواریم از این ظرفیت بی‌نظیر برای ترغیب سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه گردشگری بهره کاملی برده شود.

 

شهردار مزداوند برآوردهای اولیه در مطالعات طرح توجیهی و امکان‌سنجی دهکده گردشگری و تفریحی «غار مزداوند» را رضایت‌بخش دانست و تصریح کرد: شرایط موجود برای راه‌اندازی این دهکده در حوزه امورات اداری، ظرفیت‌های زمینی، استعدادهای منابع انسانی و حمایت‌های دولتی فراهم شده است.

 

«غار مزداوند» در دو کیلومتری شهر مزداوند شهرستان سرخس و در مسیر جاده بین‌المللی سرخس- مشهد واقع شده که قدمتی طولانی دارد و به لحاظ ظرفیت‌های میراث فرهنگی، اثری کم‌نظیر و بسیار دیدنی است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد

آیین رونمایی از سامانه مدیریت یکپارچه اماکن فرهنگی، تاریخی و گردشگری یزد با حضور مدیرکل سرمایه‌گذاری و اشتغال وزارت کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و دیگر مسئولان کشور و استان رونمایی شد.

این سامانه به صورت هفت زبانه عرضه شده و قابلیت نمایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در حوزه زنجیره‌های ارزش استان از قبیل گردشگری، کشاورزی و صنعت را دارد که در حال حاضر ۱۲۸ طرح در آن تعریف شده است.

سرمایه‌گذاران با مراجعه به این سامانه می‌توانند تمام مشخصات فنی، طرح‌های مالی و کلیه اطلاعاتی که برای سرمایه‌گذاری را نیاز دارند را به دست آورند.

همچنین از بذر هیبرید تولیدی تعدادی از محصولات گلخانه‌ای شرکت دانش‌بنیان صبا کشت آرون رونمایی شد.

این محصولات گلخانه‌ای از یکنواختی مناسب از نظر رشد بوته، شکل، رنگ، اندازه و تداوم تولید محصول در مزرعه برخوردار است که نسبت به ارقام شاهد خارجی و محلی برتری مناسبی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان
  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • مراکز تفریحی و گردشگری لرستان برای خانواده‌های دارای سه فرزند رایگان شد
  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد