Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@14:53:22 GMT

نیروی انتظامی در یک نگاه

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۶۹۹۶

نیروی انتظامی در یک نگاه

اخبار نیروی انتظامی استان اصفهان را از اینجا دنبال کنید.

پتوهای قاچاق به مقصد نرسید

 به گزارش خبرگزاری ایمنا، سرهنگ محمد حسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: مأموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرستان شهرضا حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کاویان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این خودرو حامل تعداد ۴۸۰ تخته پتوی خارجی قاچاق فاقد مدارک گمرکی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال بود که کامیون و محموله توقیف شدند.

سرهنگ باباکلانی بیان داشت: در این زمینه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا خاطرنشان کرد: قاچاق کالا زمینه رکود اقتصادی و افزایش بیکاری جوانان کشور را فراهم می‌کند که از عموم مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مربوطه را به پلیس اطلاع دهید.

انهدام باند سارقان میلیاردی منازل خمینی‌شهر

سرهنگ علی جعفری نژاد فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت منزل در شهرستان خمینی‌شهر و شکایت مالباختگان به پلیس آگاهی، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام یکسری کارهای تخصصی و اقدامات خاص موفق شدند ۱۰ سارق را که همگی غیربومی بودند شناسایی و دستگیر کنند.

سرهنگ جعفری نژاد بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان دو دستگاه خودروی سرقتی و مقادیر زیادی وجوه نقد و طلای سرقتی که توسط کارشناسان ۶ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه افراد دستگیرشده به سرقت از منازل شهروندان خمینی‌شهر و فروش اموال به یک مال‌خر اعتراف کردند اضافه کرد: مال‌خر اموال نیز دستگیر و همه متهمان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر در پایان ضمن اینکه به شهروندان توصیه کرد نکات ایمنی پیشگیری از سرقت را رعایت کنند از شهروندانی که منازل آن‌ها مورد دستبرد سارقان قرارگرفته خواست، به پلیس آگاهی شهرستان خمینی‌شهر مراجعه کنند.

آتش‌سوزی پژو پارس ۳ کشته و یک مصدوم برجای گذاشت

سرهنگ جواد درستکار رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پژو پارس با دیوار کنار جاده و آتش گرفتن خودرو، ماموران انتظامی شهرستان بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در اثر این حادثه دلخراش، راننده و ۲ سرنشین پژو به علت آتش گرفتن و جراحات وارده فوت و یکی از سرنشینان نیز به شدت مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: علت وقوع این حادثه جاده‌ای توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای در دست بررسی است و اعلام خواهد شد.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمدرضا رادان در اجتماع مردم قم در حمایت از اجرای طرح حجاب و عفاف که در خرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها برگزار شد بیان کرد: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را در راستای مقابله با ناهنجاری ها در عرصه های مختلف از جمله برخورد قاطع با اشرار به کار می بندد و یکی از تهمت هایی که به نیروی انتظامی می‌زنند آن است که پلیس فقط به امر حجاب و عفاف توجه دارد که اینگونه نیست.

فرمانده فراجا بیان کرد: رییس قوه قضاییه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رییس جمهور نیز در شرایطی که معمولا روسای جمهور به دلیل کسب رای در انتخابات به این عرصه ها ورود نمی کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

سردار رادان با بیان اینکه دشمنان تلاش دارند تا بی حجابی در جامعه گسترده شود افزود: ۳۲ دستگاه متولی موضوع حجاب و عفاف هستند که متاسفانه برخی از آنان به ماموریت های خود عمل نمی کنند و حتی در این زمینه مطالبه گر هم شده اند که مردم باید از این نهادها بخواهند به ماموریت های خود در حوزه حجاب و عفاف عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کل کشور با بیان اینکه حجاب هرگز موضوع امنیتی و انتظامی نیست تاکید کرد: حجاب و عفاف موضوعاتی کاملا فرهنگی و اجتماعی است و ما به صراحت اعلام می‌کنیم در این عرصه نگاه امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: در تمامی موضوعات بایدها و نبایدهایی وجود دارد و می بایست این پرسش را مطرح کرد که اگر عده ای در عرصه حجاب و عفاف بایدها و نبایدها را ندیده گرفتند تکلیف چیست.

سردار رادان بیان کرد: ما از دختران این کشور حفظ و صیانت می کنیم که قرار است در آینده مادران این سرزمین شوند و رزمنده پروران آینده این کشور برای ایستادگی در برابر استکبار جهانی باشند.

وی گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند.

این خبر تکمیل می شود...

کد خبر 6088701

دیگر خبرها

  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست