Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@02:01:13 GMT

خروج حیاط کافه نادری از لیست مزایده

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۸۱۷۱

خروج حیاط کافه نادری از لیست مزایده

علی اعطا با اشاره به اهمیت بناهای تاریخی و میراثی در شهر تهران اظهار کرد: وقتی اخباری مبنی بر درخطر قرار گرفتن بناهای باارزش و میراثی مطرح می شود، قاعدتا فعالین مدنی حساسیت نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: این امر قابل تقدیر است که فعالین مدنی نسبت به بناهای باارزش و میراثی حساس باشند و اگر احتمال آسیب دیدن بنایی وجود داشته باشد، واکنش نشان دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همانطور که در مورد کافه نادری چنین حساسیتی از سوی فعالین مدنی و علاقمندان میراث به سرعت مطرح مطرح شد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: خوشبختانه ستاد اجرایی فرمان امام در یک اقدام قابل تقدیر، آن بخش از حیاط کافه نادری را که به مزایده گذاشته بود، از فهرست مزایده ها خارج کرد؛ اگر چه به لحاظ قانونی منعی در مزایده وجود نداشت.

وی بیان کرد: اساسا در مورد بناهای ثبتی، منعی برای خرید و فروش وجود ندارد، اما استنباط ما این است که علاقمندان میراث نگران بودند بر اثر این خرید و فروش، آسیبی به حیاط کافه وارد شود. خوشبختانه ستاد اجرایی بسیار سریع و همدلانه با فعالین مدنی حوزه میراث عمل کرد.

 

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، متقاضیان می‌توانند جهت دریافت مدارک شرکت در مزایده و بازدید از موضوع مزایده و اخذ اطلاعات بیشتر به نشانی ذیل مراجعه نمایند:

آدرس: شهریار، شهرک امیریه، خیابان رفیعی، شرکت سهامی عام پیچک. شماره تماس: ۶۵۶۴۹۴۶۰ ۰۲۱

مهلت شرکت در مزایده از تاریخ انتشار آگهی، لغایت روز پنجشنبه مورخ ۱۴۳۰/۰۲/۲۰ است و متقاضیان می‌بایست قیمت پیشنهادی و فیش واریزی سپرده شرکت در مزایده، به مبلغ ۱۰ درصد قیمت پایه را حتمأ در پاکت در بسته و لاک و مهر شده به دفتر حراست تحویل نموده و رسید دریافت نمایند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6099270

دیگر خبرها

  • ببینید | شعار مرگ بر اسرائیل در حیاط خلوت صهیونیست‌ها
  • آگهی مزایده عمومی فروش ضایعات
  • حمامی که کافه کتاب شد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • الاتحاد به دنبال شکار مربی بزرگ اروپایی! کلوپ، توخل، مورینیو و 6 غول دیگر در لیست
  • کشف ۲۵ کیلو تریاک در ایستگاه شهید مدنی
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد
  • چه کسی محجور است؟/ آثار حقوقی شخص محجور
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین