Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی بختیاری دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: در شرایطی که فتنه غربی، سعودی و صهیونیستی داعش، همان دشمنان قسم خورده بشریت توسط جنود اسلام ریشه‌کن شد، تا نه تنها منطقه غرب آسیا بلکه قلب اروپا نیز طعم آرامش را احساس کند؛ رئیس جمهور آمریکا در اظهار نظری قدس شریف را که قبله اول مسلمین بوده و هست را به عنوان پایتخت رژیم نکبت، منحوس و غاصب صهیونیستی اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این اظهارنظر به دور از خرد و منطق که نشان از خوی استکباری آمریکاست و رؤسای جمهور سابق آمریکا از سال 1995 متوقف نگه داشته بودند، اینک در شرایطی که هیچ یک از هم‌پیمانان آن را حمایت نکرده و محکوم کردند، مطرح شد تا بار دیگر این حقیقت را به  اثبات برساند که تمام مذاکرات و سازش‌ها با دشمن، سرانجامی جز خدعه، نیرنگ و خسارت محض در پی ندارد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: به قول امام (ره) در تعبیری از کارتر، ترامپ هم عاجز از پیشبرد مقاصد جبهه استکبار در منطقه نعره می‌کشد و برای دلخوشی رژیم در محاصره و غاصب صهیونیستی که نابودی‌اش را نزدیک می‌بیند، دُم تکان می‌دهد.

بختیاری تاکید کرد: به فضل الهی، وعده الهی برای نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و این دست و پا زدن‌ها جز اینکه آتش خشم جهان اسلام و همه آزادی طلبان و عدالت خواهان را فروزان‌تر کند، تاثیری در اراده حزب الله در مقابله با غده سرطانی نخواهد داشت و آنان را برای مبارزه‌ای برای بریدن ریشه‌های ظلم مصمم‌تر می‌کند.

وی گفت: اینجانب به عنوان دبیر سیاسی دفتر تحکیم وحدت و نمایندگی از تمام دانشجویان از تمامی آحاد ملت دعوت می‌کنم تا امروز دوشنبه 20 آذر فریاد خود را بر سر غاصبان کودک‌کش که پایه پایه‌های استبدادشان سست‌تر و لرزان‌تر شده بِکِشند تا به یاوری خداوند، قدس آزاد شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید

خبرگزاری علم و فناوری آنا ـ حسین بوذری؛۱۷ آوریل ۲۰۲۴ (۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳) بود که دانشگاه کلمبیا منشأ حوادث بسیار مهم، حیاتی و البته ضدصهیونیستی و ضدآمریکایی شد، خیزش دانشجویان و استادان این دانشگاه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعتراض به نسل‌کُشی و جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم مظلوم غزه.

در این تجمع و تظاهرات دانشجویان دانشگاه کلمبیا خواستار قطع رابطه این دانشگاه با نهادهای رژیم صهیونیستی که در جنگ غزه نقش دارند شدند. 

این تجمع و تظاهرات به‌زودی به دانشگاه‌های آمریکایی هم سرایت کرد، به‌طوری که دانشجویان و استادان این دانشگاه‌ها به صف تجمع‌کنندگان علیه رژیم فاسد و کودک‌کُش صهیونیستی پیوستند و خواستار پایان جنایت و نسل‌کُشی رژیم سرتاسر فاسد و ظالم شدند.

اردوگاه‌های دانشگاهی در سراسر آمریکا دانشجویانی را از جمله فلسطینی‌ها، عرب‌ها، یهودیان و مسلمانان ـ گرد هم آورده‌اند تا بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کنند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که تجمع و تظاهرات اخیر دانشجویان آمریکایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی شکاف نسل درباره این رژیم را برجسنته‌تر کرده و نشان می‌دهد که جوانان امروز آمریکایی با سیاست‌های سیاستمداران آمریکا همراه نیستند.

بر این اساس، دانشجویان واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان آمریکایی و اروپایی علیه جنایات رژیم صهیونیستی تجمع برگزار کردند.

رژیم صهیونیستی در باتلاق

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر متشکل از استادان، دانشجویان و کارکنان در حمایت از مردم غزه و اقدام ضدصهیونیستی دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا و اروپا تظاهرات کردند.

در پایان هرات و تجمع دانشگاهیان بیانیه‌ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: امروز اعتراضات ماه‌های اخیر مردم در کشور‌های حامی رژیم صهیونیستی دیگر محدود به حضور گسترده مردم در خیابان‌ها و راهپیمایی نبوده، بلکه به شکل منسجم‌تر و قوی‌تر از قبل در حال گسترش بوده و در ماه‌های اخیر با ورود استادان و دانشجویان لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیسم انداخته است.

در این بیانیه عنوان شده است: گسترده شدن اعتراضات دردانشگاه‌های آمریکا و گسترش آن به دانشگاه‌هایی در انگلیس، فرانسه و استرالیا با خطا‌های محاسبات که از سوی حکام این کشور‌ها در قبال این حرکت صورت می‌گیرد رژیم صهیونیستی و ایادی آن را در باتلاقی به مراتب عمیق‌تر از آنچه در آن فرو رفته‌اند وارد خواهد کرد.

در این بیانیه تبیین شده است: ما جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی ناحیه شبستر اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان ضمن اعلام انزجار از آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی همدردی خود را با مردم مظلوم غزه فریاد می‌زنیم و از اقدام شجاعانه ضدصهیونیستی و دانشجویان آمریکا واروپا حمایت می‌کنیم و از دولت آمریکا می‌خواهیم هرچه زودتر اعمال فشار غیرانسانی بر روی دانشگاهیان را پایان دهد و از خداوند بزرگ توفیق و پیروزی نهایی حق بر باطل و سربلندی آزادیخواهان جهان را آرزو داریم.

فریاد دانشجویان در قلب آمریکا و اروپا به معنای شکست رسانه تبلیغاتی غرب است

جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا نشان از بیداری وجدان‌های ملت‌های آزادیخواه جهان و شکست رسانه‌های تبلیغاتی غرب می‌باشد.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میمه در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کرده و ضمن حمایت از حرکت دانشجویان آزادیخواه، اقدام پلیس آمریکا در سرکوب گسترده آنها را محکوم کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی میمه در این تجمع گفت: خیزش دانشجویان در آمریکا و اروپا نشان‌دهنده عدالتخواهی و بیداری وجدان ملت‌ها در برابر جنایات وحشیانه رژیم کودک‌کُش صهیونیستی و اعتراض به سیاست‌های دولتمردان غرب در حمایت از این رژیم جعلی است.

رضا عباسی افزود: وقتی در قلب آمریکا و اروپا دانشجویان برابر ظلمت و سیاهی فریاد می‌زنند و در مقابل گسترده پلیس و دستگاه‌های امنیتی کوتاه نمی‌آیند و با اراده قوی‌تر به میدان می‌آیند، به معنای شکست رسانه‌های تبلیغاتی غرب در موجه نشان دادن و سرپوش گذاشتن وحشیگری‌های رژیم صهیونیستی است.

وی تشریح کرد: اتفاقات اخیر اعم از طوفان‌الاقصی، مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایات رژیم کودک‌کُش صهیونیستی در کشتن کودکان و مردم غیرنظامی، جنبش دانشجویان آزادیخواه در قلب کشور‌های حامی این رژیم منحوس، نشان از درماندگی رژیم فاسد صهیونیستی و نزدیک شدن نابودی آن است.

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه آزاد ممسنی در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی دانشگاهیان جهان

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کرده و ضمن حمایت از حرکت دانشجویان آزادیخواه، اقدام پلیس آمریکا در سرکوب گسترده آنها را محکوم کردند.

این تجمع با حضور حضرت آیت‌الله حسین شاکری‌فر امام جمعه ممسنی، سید حمید حسبنی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان ممسنی، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد ممسنی و دانشگاهیان دانشگاه‌های ممسنی در محل دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی برگزار شد.

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی همراه با دانشگاهیان شهرستان ممسنی هم‌صدا با دانشجویان آزادیخواه آمریکا و اروپا که نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی دست به اعتراض زده بودند، با برپایی اجتماع «اعلام همبستگی» ضمن حمایت از این دانشجویان، برخورد وحشیانه پلیس آمریکا را محکوم کردند.

این تجمع با سردادن شعار‌های اعتراضی علیه پلیس آمریکا و سردمداران حامی رژیم جعلی صهیونیستی همراه بود.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سراشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • رژیم صهیونیستی در باتلاق سرآشیبی/ خیزش ضدآمریکایی دانشجویان دانشگاه آزاد به روز سوم رسید
  • پیوستن دانشگاه سوربن به جنبش ضدصهیونیستی 
  • تجمع دانشگاهیان زنجان درحمایت از خیرش دانشجویان آمریکا برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان گناباد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • تجمع دانشگاهیان ارومیه در حمایت از دانشجویان معترض آمریکایی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان استان سمنان برگزار شد
  • تجمع دانشگاهیان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود