Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های تنیس زیر۲۳ سال غرب آسیا در شرایطی از امروز به میزبانی جزیره کیش آغاز می‌شود که خبری از کشورهای غرب آسیا در رقابت‌های مذکور نیست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های تنیس زیر 23 سال غرب آسیا  از امروز با حضور 10 ورزشکار دختر و 16 ورزشکار پسر از کشورهای ایران، سوریه، اردن، افغانستان، لبنان و عراق به مدت 10 روز در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در شرایطی آغاز می‌شود که تیم‌هایی همچون بحرین، یمن،کویت، امارات، قطر و عربستان حضور ندارند.

سال گذشته این رقابت‌ها به میزبانی اردن برگزار شد و هیچ یک از این تیم‌ها به غیر عربستان غیبت نداشتند. به نظر می رسد مسائل سیاسی حاکم در منطقه بر روی رقابت‌های ورزشی نیز سایه انداخته است و بر همین اساس کشورهای حاشیه خلیج فارس تمایلی به حضور در مسابقات به میزبانی ایران تمایلی نشان نداده‌اند. موضوعی که اگر صحت آن تایید شود می‌تواند از سوی مسئولان فدراسیون ایران پیگیری شود و پای فدراسیون جهانی را به میان کشید.

با توجه به کرسی‌های بین‌المللی که مسئولان تنیس ایران در کنفدراسیون آسیا دارند پیگیری عدم حضور کشورهای غرب آسیا در مسابقات کیش کار چندان سختی نخواهد بود.

خروشی (رئیس اسبق فدراسیون تنیس و عضو دایمی هیئت رئیسه تنیس آسیا ) در این باره گفت: در صورتی که محرز شود که تیم‌های غرب آسیا به دلیل مسائل سیاسی در مسابقات تنیس زیر 13 سال به میزبانی ایران حضور پیدا نکرده‌اند، از طریق کنفدراسیون آسیا به طورحتم قابل پیگیری خواهد بود.

انتهای پیام/

 

 

 

R7870/P1435/S3,32/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندر شهید بهشتی ـ چابهار

بندر شهید بهشتی به عنوان دومین بندر مهم چابهار در سال ۶۱ با توجه به شرایط خاص حاکم بر خلیج فارس (جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران) و با تاکید دولت بر لزوم داشتن بندر در خارج از تنگه هرمز و خلیج فارس شروع به احداث کرد. این بندر در زمان جنگ تحمیلی به دلیل واقع شدن در کرانه دریای عمان و دوری از مرکز بحران نقش مهمی در صادرات ایفا نموده است. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079982 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ملی‌پوش اسلحه اپه: بعد از ناکامی در کسب سهمیه المپیک مصمم‌تر شدم
  • بندر شهید بهشتی ـ چابهار
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • درخشش تنیسور‌های ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • درخشش تنیسورهای ایرانی در مسابقات سطح یک آسیا
  • حوضه خلیج فارس یکی از آلوده‌ترین پهنه‌های آبی در جهان است/ اولویت دیپلماسی زیست‌محیطی خلیج فارس