Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@02:56:50 GMT

پوشش 1000 کودک مجهول‌الهویه توسط سازمان بهزیستی

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۹۹۶۲۴

پوشش 1000 کودک مجهول‌الهویه توسط سازمان بهزیستی

مدیرعامل بنیاد نیکوکاری مهر زندگی بهتر با اشاره به آمار اخیر سازمان بهزیستی در خصوص وجود ۱۰۰۰کودک مجهول‌الهویه تحت پوشش بهزیستی گفت: این خبر بسیار تکان دهنده است و حمایت تمامی اقشار جامعه را می‌طلبد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «مهر زندگی» در حمایت از کودکان بی سرپرست با مشارکت ۸۰ عکاس و فارغ التحصیل رشته عکاسی، در برج آزادی برگزار شد که عواید حاصل از فروش آثار این نمایشگاه، صرف آموزش و پرورش و حمایت از کودکان بی سرپرست «بنیاد نیکوکاری مهر زندگی بهتر» خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود بیانی هدش، مدیر عامل بنیاد نیکوکاری مهر زندگی بهتر،  هدف از برگزاری این نمایشگاه را حمایت از کودکان بی سرپرست اعلام نمود.

وی با اشاره به آمار اخیر سازمان بهزیستی در خصوص وجود ۱۰۰۰کودک مجهول الهویه تحت پوشش بهزیستی خاطر نشان کرد: این خبر بسیار تکان دهنده است و حمایت تمامی اقشار جامعه را می طلبد.


مدیر عامل بنیاد نیکوکاری مهر زندگی بهتر در ادامه گفت: این بنیاد به همت جمعی از خیرین و نیکوکاران تشکیل شده است و در سه محور حمایت، آموزش و خوداتکایی فعالیت می کند.


وی در ادامه از احداث چند مرکز آموزشی در حمایت از کودکان بی سرپرست در کشور به همت خیرین خبر داد.


لازم به ذکر است علاقه‌مندان می توانند از امروز ۲۰ آذر به مدت یک هفته از آثار نمایشگاه در  برج آزادی، گالری بوستان دیدن کنند.
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۹۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهزيستي در اين طرح کار ارجاع و پرداخت کمک هزينه براي جراحي و خريد عينک را بر عهده دارد.
شهبازي مدير کل بهزيستي استان کرمانشاه گفته :طرح غربالگري بينايي در سنين طلايي 3 تا 6 سال موجب ميشود تا با تشخيص و درمان زود هنگام مشکلات بينايي / از معلوليت کم بينايي و نابينايي پيشگيري شود .
به گفته شهبازي قرار است بهزيستي استان کرمانشاه درصورت نياز کودکان به درمانهاي بعدي /مانند جراحي وعينک براي خانواده هاي تحت پوشش همه هزينه ها و براي ديگر خانواده ها هم بخشي از هزينه ها را پرداخت کند
آنطور که شهبازي مي گويد پارسال 66 هزار کودک کرمانشاهي در پوشش طرح غربالگري بينايي قرار گرفتند . از اين شمار 700 کودک که نيازمند درمان هاي بعدي بودند به مراکز تخصصي ارجاع شدند کمک هزينه هاي درمان از 2 تا سي ميليون تومان به آنان پرداخت شده است .
غربالگري بينايي و شنوايي نوزادان و کودکان و همچنين غربالگري ژنتيک از راهکاري هاي پيشگيرانه بهزيستي براي کاهش و درمان معلوليت هاي جسمي و حرکتي است .
پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مانند اعتياد آموزش هاي پيش از ازدواج و مهارت هاي زندگي هم در بخش آموزش دنبال ميشود

دیگر خبرها

  • هزاران کودک بی سرپرست و پناهجو در اروپا ناپدید شده اند
  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • بهزیستی پیگیر تنبیه در مرکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست کرج است
  • آغاز طرح غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال در استان
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه