Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، در پی تصمیم اخیر آمریکا مبنی بر شناسایی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در اظهاراتی انتقادی در استانبول اعلام کرد: اسرائیل یک دولت تروریستی است که کودکان را می‌کشد.

در پی این اظهارات بنیامین نتانیاهو،‌ نخست وزیر رژیم صهیونیستی رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه را به عنوان کسی که روستاهای کردنشین کشورش را بمباران می‌کند، معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردوغان در سخنرانی خود در شهر سیواس اعلام کرد: فلسطین یک قربانی بی‌گناه است و اسرائیل یک دولت تروریستی.

پس از ساعاتی نتانیاهو در واکنش به این اظهارات اعلام کرد: من از کسی که روستاهای کردتبار در ترکیه را بمباران کرده، خبرنگاران را زندانی کرده و به ایران کمک می‌کند و تحریم‌های بین‌المللی را دور زده و به تروریست‌ها کمک می‌کند از جمله "تروریست‌های موجود در غزه" که مردم بی‌گناه را می‌کشند درس اخلاق نمی‌آموزم. این مرد کسی نیست که ما از او درس بیاموزیم.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: غرب فشار بر اسرائیل را افزایش دهد

به گزارش قدس آنلاین، اردوغان امروز دوشنبه از کشورهای غربی خواست تا فشار بر اسرائیل را در راستای توقف جنگ در غزه افزایش دهد.

اردوغان پس از تصمیم حماس برای پذیرش پیشنهاد توافق آتش بس مصر، گفت که از قبول کردن آتش بس توسط حماس استقبال می‌کند و امیدوار است اسرائیل نیز همین کار را انجام دهد.

یکی از رهبران جنبش حماس امروز دوشنبه در گفتگو با الجزیره اعلام کرد که جنبش متبوعش موافقت خود را با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه اعلام کرده است.

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس نیز تلفنی با شیخ محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر قطر و عباس کامل وزیر اطلاعات مصر گفتگو کرد.

هنیه این دو مقام ارشد عربی را در جریان موافقت جنبش متبوعش با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه قرار داد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اردوغان: کارهای ناتمام‌ خود را در سوریه به پایان خواهیم رساند
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • تصمیم کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برای ادامه حملات به رفح
  • اردوغان: غرب فشار بر اسرائیل را افزایش دهد
  • تصمیم کابینه جنگ اسرائیل برای ادامه حملات به رفح
  • اردوغان: اسرائیل توافق آتش‌بس در غزه را بپذیرد
  • چرا ترکیه روابط تجاری با اسرائیل را تعلیق کرد؟ | هدف اردوغان از اقدام دیرهنگام
  • چرا ترکیه روابط تجاری با رژیم صهیونیستی را تعلیق کرد؟
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است