Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@02:16:25 GMT

رزمایش زمستانی پلیس راه البرز

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۱۳۴۱

رزمایش زمستانی پلیس راه البرز

به گزارش ایرنا،فرمانده انتظامی استان البرز دررزمایش طرح زمستانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ٤٨ درصد آمار جانباختگان حوادث رانندگی در استان البرز کاهش یافته که نشان از همکاری بیش از پیش مردم با پلیس دارد.
سردار عباسعلی محمدیان افزود: دراجرای طرح زمستانی، تیم های گشت محسوس و نامحسوس پلیس راه به صورت شبانه روزی در جاده های این استان مستقر می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: دراین طرح برای رفع موانع ترافیکی، امداد و نجات و کمک به مسافران در مواقع نیاز، ادارات راه و شهرسازی، حمل و نقل جاده ای، استانداری ، شهرداری ، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی ، هواشناسی، رسانه ها ، امداد خودرو و سایر سازمان های مرتبط مشارکت دارند.
وی خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری دستگاه های امدادی وخدماتی دراستان البرز شاهد همکاری خوبی در بخش امدادرسانی هستیم.
محمدیان بیان کرد: در اجرای طرح زمستانی با رانندگان خودروهای فاقد زنجیر چرخ و لاستیک یخ شکن بدون اغماض برخورد قانونی می شود و از ادامه حرکت آنها جلوگیری خواهد شد.
وی همچنین از افزایش امکانات و تجهیزات پلیس راه استان در طرح زمستانی خبر داد و گفت: پلیس امسال با بکارگیری تجهیزات و امکانات موجود و اعمال قانون و محدودیت های خاص برای تردد خودروها و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن تلاش خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم با پلیس و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی ورانندگی موجب کاهش تلفات رانندگی خواهد شد.
وی یادآورشد: مسافران در فصل زمستان در محور کوهستانی جاده کرج - چالوس در مناطقی که احتمال سقوط بهمن و با ریزش کوه وجود دارد، تردد و یا توقف نکنند.
محمدیان ، افزایش انضباط ترافیکی، تسهیل در رفت و آمد وسایل نقلیه و روان سازی ترافیک، جلوگیری از انسداد جاده ها و ترافیک احتمالی، رسیدگی سریع به حوادث جاده ای و امدادرسانی به موقع به مسافران و در راه مانده از اهداف مهم اجرای این طرح زمستانی است.
طرح زمستانی دستگاه های امدادی تا ٢٠ اسفندماه سال جاری ادامه خواهدداشت.
٢٠٩٨/ 6155خبرنگار: مریم صوفی ** انتشاردهنده: محمد عزیزپور

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز

به گزارش "ورزش سه"، استقلال خوزستان هفته‌های پرماجرایی را پیش رو دارد و مدیران این تیم با حضوری موفق در نقل و انتقالات زمستانی، امیدوارند به هدف خود در ادامه فصل دست یابند.

محمد آبشک یکی از بازیکنانی بود که در پنجره زمستانی به جمع شاگردان سیروس پورموسوی اضافه شده و با قدرت رهبری خود در خط میانی و تجربه بالایی که دارد، توانسته شرایط موفقی را در این بازی‌ها پشت سر بگذارد. آبشک که در ساعات پایانی نقل و انتقالات زمستانی و به شکل عجیبی از لیست فولاد خوزستان خارج شد تا این تیم برنامه نقل و انتقالاتی خود را پشت سر بگذارد، در شرایطی قرار دارد که امیدوار است بتواند بعد از خارج کردن پیراهن قرمز، اکنون با آبی‌های خوزستانی اتفاق شیرینی را شکل دهد و به سهمیه بقا دست یابد.

هافبک دفاعی استقلال خوزستان خود را مهیای جدال حساس این هفته تیمش برابر ملوان خواهد کرد. تیمی که دورانی به عنوان یک یاغی تجربه حضور در آن را پشت سر گذاشته بود. در روزهایی که حضور بازیکنان رشت و انزلی در بین تیم‌های این دو شهر با واکنش‌های جنجالی همراه بود، محمد آبشک ریسک حضور در جمع ملوان را پذیرفته بود.

او اکنون با پیراهن استقلال خوزستان باید مقابل ملوان قرار گیرد و باید دید در مسیر حفظ سهمیه بقای تیمش چه نمایشی در این دیدار سخت به‌جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • برخورد بدون اغماض دستگاه قضایی با تخلفات شهری
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک