Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : با  شروع بارش رحمت الهی از شامگاه پنج شنبه 16 آذر ماه ، راهداران خستگی ناپذیر استان در کلیه گردنه ها و محورها مشغول فعالیت و خدمت به هم استانی های عزیز شدند و عملیات برفروبی  دربیش از  8 هزار کیلومتر - باند ازمحورهای اصلی و 400 کیلومتر از محورهای  روستایی  استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج دست نشان با بیان اینکه اکیپ های راهداری زمستانی در ۲۸ راهدارخانه فعال استان زنجان مستقر هستند ودر مجموع قریب به 500 نفر نیروی انسانی ثابت، فصلی و پشتیبان و 269 دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز شده اند،افزود:درطی این عملیات برفروبی بیش از 5هزار تن شن ونمک جهت یخ زدایی و سهولت حرکت خودروهای درحال تردد درمحورهای استان مصرف شده است وبسیاری ازمسیرها  به علت بارش متناوب و كولاك ٦تا ٨ مرتبه برفروبي و نمك پاشي شدند که این امر باعث شد تا مسیرهای اصلی استان باز وتردد درآنها جریان داشته باشد.

وی اظهار داشت: دراین مدت، گزارش   وضعیت راههای استان و چگونگی تردد درمحورهای مختلف آن و توصیه های ایمنی مربوط به زمان بارش ازطریق رسانه های جمعی استان ،سایت ،اخبار صداوسیمامرکزاشراق ،فضای مجازی وخبرگزاری ها به سمع ونظر شهروندان رسید.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان  تصریح کرد: استان زنجان دارای جمعیتی یک میلیون و 62 هزار نفر و وسعت 22/164 کیلومتر مربع می باشد و دارای 5/842 کیلومتر راه اصلی و شریانی معادل 10/895 کیلومتر راه همسنگ است ودر منطقه کوهستانی و سردسیر واقع شده لذا انجام عملیات راهداری زمستانی در این منطقه بسیار حائز اهمیت می باشد .

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۷۲۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت

یوسف بنی اسدی گفت: در حال حاضر بارش باران، راه های اصلی و فرعی در شهرستانهای زاوه، سبزوار، طرقبه - شاندیز، فریمان، خوشاب، جوین، مشهد، نیشابور، رشتخوار و کوهسرخ را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: جاده رشتخوار-تربت حیدریه، جاده ترانزیتی درگز- قوچان و بزرگراه تربت حیریه -باغچه نیز به واسطه بارش باران لغزنده گزارش شده است.

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: با توجه به وقوع سیلاب و عدم وجود ایمنی، جاده عشق آباد- بردسکن همچنان مسدود است، لذا رانندگان برای سفر به استان خراسان جنوبی مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که جایگاه دوم را در این بخش نصیب این استان کرده است. از مجموع راه های استان ۵۴۵ کیلومتر مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • آیا بارش‌های اخیر به جاده‌های استان ایلام خسارت وارد کرد؟
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • بارشهای بهاری جاده های خراسان رضوی را فرا گرفت
  • باادامه بارش ها در کرمانشاه، هشدار نارنجی صادر شد
  • همه محور‌های مواصلاتی لرستان باز هستند
  • عملیات روکش آسفالت محور بیرجند نهبندان به طول ۳۶ کیلومتر
  • عملیات برف‌روبی در جاده سی سخت به پادنا
  • ریزش برداری در ۵۶ مقطع از محورهای ایلام انجام شد
  • ریزش برداری از محورهای ایلام درپی بارش‌های شدید