Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@03:30:53 GMT

تصادف در جاده قدیم قم/نجات راننده محبوس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۱۸۶۷

تصادف در جاده قدیم قم/نجات راننده محبوس

ری- مسئول آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک، از تصادف شدید2 خودرو در جاده قدیم قم و نجات راننده محبوس شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید فروغی صبح دوشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با تماس یکی از شهروندان خبر وقوع تصادف در جاده قدیم قم، حوالی دوربرگردان مهدی آباد به مرکز آتش نشانی کهریزک اعلام شد و نیروهای امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این حادثه گفت: نیروهای امداد و نجات پس از حضور در محل حادثه مشاهده کردند که یک دستگاه خودرو تویوتا با یک دستگاه پراید برخورد شدید داشته و راننده پراید به دلیل وارد شدن ضربه سنگین به خودرو داخل کابین محبوس و به شدت از ناحیه گردن دچار آسیب شده است.

مسئول آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک افزود: نیروهای امداد و نجات ابتدا اقدام به قطع برق خودرو کرده و سپس با دستگاه قفل بر و دیلم درب خودرو را باز کرده و راننده را نجات داده و باتوجه به آسیب دیدگی شدید مصدوم را تحویل نیروهای اورژانس دادند.

فروغی بیان داشت: در پایان این عملیات نیروهای آتش نشانی خودروها را به حاشیه جاده انتقال داده و بازگشایی مسیر تردد سایر خودرو ها را فراهم ساختند و پس از تحویل موقعیت تصادف به نیروهای کلانتری و پلیس راهور محل حادثه را ترک کردند.

مسئول آتش نشانی و مرکز خدمات ایمنی شهرداری کهریزک در پایان گفت: سرعت و سبقت غیر مجاز و عدم رعایت فاصله طولی درحین رانندگی یکی از مهمترین دلایل وقوع تصادفات در این محور و سایر کمربندی های شهر محسوب می شود که به طور میانگین روزانه منجر به وقوع یک تصادف می شود.
 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • حال مساعد مصدومان حادثه تصادف اتوبوس دانش‌آموزان یزدی
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی با تریلر در اردکان
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان در محور طبس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب