Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتیجه جدیدترین تحقیق خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می‌دهد که تجاوز به زنان و دختران مسلمان روهینگیا از سوی نیروهای امنیتی میانمار گسترده و نظام‌مند است. آفتاب‌‌نیوز : نتیجه جدیدترین تحقیق خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می‌دهد که تجاوز به زنان و دختران مسلمان روهینگیا از سوی نیروهای امنیتی میانمار گسترده و نظام‌مند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این تحقیق آسوشیتد پرس حاصل مصاحبه با 29 نفر از زنان و دختران زوهینگیایی است که قربانیان تجاوز جنسی نیروهای امنیتی میانمار بوده و به بنگلادش فرار کرده‌اند.
این زنان و دختران که در فاصله سنی 13 تا 35 سال قرار دارند قربانیان تجاوز جنسی نیروهای امنیتی میانمار از ماه اکتبر تا اواسط ماه سپتامبر سال 2016 هستند.
این پایگاه خبری ضمن اشاره به وجود نوعی مشابهت در گفته‌های این افراد و اتفاقاتی که برای آنها افتاده است می‌نویسد که وجود این مشابهت حکایت از گسترده و نظام‌مند بودن تجاوز نیروهای امنیتی میانمار علیه مسلمانان روهینگیا دارد.
آسوشیتدپرس با بیان این مطلب که گفته‌های این افراد موجب تشدید اعتراض سازمان ملل به ارتش میانمار شده، به نقل از مقامات این سازمان نوشت: نیروهای امنیتی میانمار به طور نظام‌مند از تجاوز به عنوان یک «ابزار ترور محاسبه شده» برای از میان بردن مسلمانان روهینگیا استفاده می‌کنند. 
مقامات ارتش میانمار تاکنون به درخواست‌های مکرر آسوشیتدپرس برای اظهار نظر در این باره پاسخ نداده‌اند و این در حالی است که ارتش میانمار با استناد به تحقیقات ادعایی دولت این کشور در این باره مدعی شده‌اند که این تجاوزها اتفاق نیفتاده است.
منبع: میزان
 

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا

دبیر ستاد حقوق بشر به شیوه آمریکایی حقوق بشر و برخوردهای تهاجمی با زنان و دختران معترض در آمریکا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار تصاویری از برخوردهای خشونت‌آمیز پلیس آمریکا با زنان و دختران معترض در دانشگاه‌های آمریکا در شبکه اجتماعی ایکس، به اظهارات متزوّرانه رئیس‌جمهور این کشور درباره زنان و دختران ایرانی پرداخت.

متن این پیام به شرح زیر است:

حقوق بشر آمریکایی: پیام نوروزی بایدن: آمریکا همچنان در کنار زنان شجاع ایرانی خواهد ایستاد، زنانی که برای آزادی‌های خود مبارزه می‌کنند و ما به همراه شرکایمان، مقام‌های ایرانی را در قبال نادیده گرفتن حقوق بنیادین بشر پاسخگو خواهیم کرد! 

چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد...

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • غریب‌آبادی: چه کسی به داد زنان و دختران آمریکایی می‌رسد
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان در آمریکا
  • واکنش دبیر ستاد حقوق بشر به برخورد تهاجمی با زنان و دختران در آمریکا
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • ببینید | چند پرسش و پاسخ مهم برای دختران جوان و زنان!
  • امیرعبداللهیان: باید رژیم اشغالگر آپارتاید اسرائیل را متوقف کنیم/ نحوه برخورد دولت‌های مسلمان با بحران غزه در تاریخ ثبت و ضبط خواهد شد/ دیدار گسترده وزیر خارجه با مقامات ارشد کشورهای اسلامی
  • دختران ورزشکار ایرانی یک الگو در کشورهای مسلمان هستند
  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی درباره زنان
  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»