Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر از رشد پنج درصدی پایگاه‌های ثابت بین شهری و پست‌های سیار در سال جاری در طرح ترافیکی زمستانه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، مرتضی سلیمی در رزمایش بزرگ ترافیکی زمستانی کل کشور که صبح امروز با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی در پیست اسکی آبعلی از توابع بخش رودهن شهرستان دماوند برگزار شد در مورد طرح ملی امداد و نجات زمستانه اظهار داشت: این طرح با حضور 4 هزار و 349 نفر از نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال احمر به‌صورت روزانه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یک هزار و 221 پایگاه امدادی ثابت، موقت و سیار بین شهری در کشور برای ارائه خدمات به هموطنان وجود دارد که تعداد پایگاه‌های ثابت، بین شهری و پست‌های سیار با رشد حداقل 5 درصدی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر با بیان اینکه 3 هزار و 457 خودروی امدادی در این طرح وجود دارد تصریح کرد: یک هزار و 100 دستگاه آمبولانس، یک هزار و 328 دستگاه خودروی پشتیبانی کمک‌دار، 364 دستگاه خودروی نجات، 52دستگاه خودروی عملیاتی آرگو، 11 دستگاه خودروی فرماندهی ارتباطات و مخابرات، 480 دستگاه موتورسیکلت امدادی(پیشرو)، 122دستگاه موتورسیکلت آمبولانسی، تجهیزات مخابراتی و ارتباطات رادیویی دیجیتال و 24 فروند بالگرد آماده ارائه خدمات امدادی است.

سلیمی با اشاره به اینکه این خودروها بیشتر در محورهای پرتردد و مبادی ورودی شهرها وجود دارند عنوان کرد: این طرح به‌منظور اجرای سریع عملیات نجات و امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شماره ملی امداد و نجات 112 و اپلیکیشن جدید EOC موبایل به منظور تسهیل در ارائه خدمات امداد و نجات و دستیابی به آمار و اطلاعات، تجهیزات، نیروها و توان عملیاتی استان‌ها و کشور در زمان بروز حوادث و سوانح تشکیل شده است.

انتهای پیام/

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت

به گزارش ایلنا، قاسم غریب‌آبادی گفت: این حادثه عصر سه‌شنبه رخ داد و پس از اطلاع از آن دو گروه از نیروهای امدادی پایگاه «تنگراه» با دو دستگاه خودرو ست نجات به محل اعزام شدند.

وی اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از انتقال متوفی به مکان مناسب، جسد این جوان ۲۹ ساله را تحویل عوامل انتظامی دادند.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش در نزدیکی پارک ملی گلستان قرار دارد است و هر از چند گاه به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مرگ مرد جوان در حادثه سقوط از مخمل‌کوه خرم‌آباد سقوط پسر ۱۸ ساله از ساختمان نگارستان شهرداری شاهین شهر نجات یک گردشگر از ارتفاعات پیرجد لرستان توسط تیم واکنش سریع

دیگر خبرها

  • وقوع سیل و آبگرفتگی در ۴ استان کشور | عملیات امدادی در این استان‌ها ادامه دارد
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور