Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر موزه نقاشی پشت‌شیشه از برگزاری نمایشگاه پوستر از نمادهای یلدایی در محوطه این موزه با همکاری بخش خصوصی در تاریخ ۳۰ آذر ۹۶ خبر داد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تهران، فرج‌الله ایرانپور گفت: این نمایشگاه با موضوعات تهیه سفره شب یلدا با معرفی نمادین اجزای آن، پذیرایی مراجعان، اهدای باکس پذیرایی، نمایشگاه یلدایی از آثار مناسبتی یلدا در محوطه موزه، حافظ‌خوانی، اجرای موسیقی زنده ایرانی، شام ایرانی، اجرای نقالی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. برگزار می‌شود.

شب یلدا یا شب چله یکی از کهن‌ترین جشن‌های ایرانی است که در شب ۳۰ آذر هرسال برگزار می‌شود. در بلندترین شب سال ایرانیان رسم بر این دارند تا دورهم جمع شوند و شب‌نشینی داشته باشند و سفره‌های خود را با انار، هندوانه، آجیل و خشکبار و... مزین کنند، در این شب تمام اعضای خانواده برای دیدوبازدید از بزرگ‌ترها آماده می‌شوند و سعی در برپایی شبی به‌یادماندنی دارند.

موزه نقاشی پشت‌شیشه در خیابان انقلاب خیابان سعدی خیابان برادران قائدی بعد از خیابان نورمحمدی قرار دارد. علاقه‌مندان برای اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن ۷۷۶۸۹۲۳۵ تماس بگیرند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، همزمان با روز معلم، بازدید از نمایشگاه «بر فراز دشت» در موزه هنر‌های معاصر تهران برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان خواهد بود.

بر این اساس، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی معتبر می‌توانند به صورت رایگان از موزه هنر‌های معاصر تهران و نمایشگاه «بر فراز دشت» دیدن کنند.

این نمایشگاه تا ۱۶ اردیبهشت جاری (به جز شنبه ۱۵ اردیبهشت) از ساعت ۹ الی ۱۸ برای بازدید عموم علاقه‌مندان برقرار است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • بازدید رایگان از موزه هنرهای معاصر در روز معلم
  • مروری بر آثار ایرانی در بینال ونیز/ آنجا که نگاه پایان می‌گیرد
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • فرونشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد