Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-04@04:42:31 GMT

از سرگیری اجرای یک نمایش توقیفی با بازی بهنام تشکر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۳۵۵۶

از سرگیری اجرای یک نمایش توقیفی با بازی بهنام تشکر

رکنا: سرپرست شورای نظارت و ارزشیابی اداره‌کل هنرهای نمایشی از رفع توقیف نمایش عاقبت عشاق سینه چاک خبر داد.

محسن امیری درباره نمایش عاقبت عشاق سینه چاک به کارگردانی بهرام تشکر که هفته گذشته به دلیل وجود مواردی که هنگام بازبینی اولیه در نمایش نبود و از ادامه اجرای آن جلوگیری به عمل آمد، بیان کرد: پس از گذشت این چند روز زمینه‌های برگزاری بازیینی مجدد فراهم شد و روز یکشنبه 19 آذرماه تیم کارشناسی شورای نظارت و ارزشیابی نمایش را بازبینی کرد و متعاقب گزارشی که به اداره کل هنرهای نمایشی ارائه شد، مشکلات نمایش این مرتفع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: البته تذکراتی برای حفظ سلامت اجرا تا پایان مدت زمان مقرر به گروه نمایشی داده شده است و این نمایش از همین امشب (19 آذر) می‌تواند به صحنه رود.

امیری افزود: ما به دنبال این هستیم تا آثار نمایشی بدون مشکل روی صحنه روند و امیدواریم تمام نمایش‌ها با سلامتی Health که کار خود را به گروه بازبین نشان می‌دهند، تا آخر اجرا شوند.

نمایش عاقبت عشاق سینه‌چاک نوشته نیل سایمون است که با بازی بهنام تشکر، بیتا معیریان، سوگل خلیق و سهیلا گلستانی در تماشاخانه پالیز اجرا می‌شود.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۳۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات این استان گفت: در مدت ۲ سال اخیر، بیش از ۳۰۰ طرح ارتباطی در استان اجرا شده و ۱۶ طرح بزرگ نیز در دست اجرا هستند که با اجرای این ۱۶ طرح کهگیلویه و بویراحمد به استان سبز تبدیل می‌شود. محمود رادمنش تاکید کرد: افزون بر ۱۱ هزار میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ در زمینه اجرای فیبر نوری استان پیش‌بینی شد. وی ادامه داد: در ۳۰ ماه اخیر ۳۰۰ کیلومتر فیبر نوری اجرایی و مصوبه اجرای یک هزار و ۵۰۰ کیلومتر نیز گرفته شد. مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: چنانچه این طرح اجرایی شود ظرفیت شبکه در استان ارتقا پیدا می‌کند، سرعت افزایش و پایداری شبکه بهبود می‌یابد. رادمنش بیان کرد: به دلیل شرایط توپوگرافی کهگیلویه و بویراحمد اجرایی کردن طرح ها سخت، و هزینه‌های هر طرح چندین برابر و کمرشکن است.

دیگر خبرها

  • بلیت‌فروشی «دوازده سی‌وشش» آغاز شد/ آغاز اجرا از ۲۵ اردیبهشت
  • «شهر آفتاب مهتاب» اتفاقی آوانگارد در تئاتر دهه ۴۰
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • اجرای عمومی تئاترهای جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • ۱۶ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد در دست اجرا
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل