Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در میزگرد دلایل و پیامدهای مهاجرت روستاییان استان سمنان» در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز سمنان، مجید ملکی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، منصور کشاورزیان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان، احسان عباسپور سرپرست سازمان تعاون روستایی استان، ﻋﻠﯽ ﻋﺮﺏ ﻣﻌﺎﻭﻥ ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻭ ﺳﻼﻣﺖ ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ و علیرضا خدابنده معاون اشتغال و خودکفایی اداره کل کمیته امداد استان و پویا نوروزی کارشناس مسوول دفتر امور روستایی و شوراها استانداری سمنان حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حاضران در این نشست با اشاره به دلایل و پیامدهای مهاجرت روستاییان، به مواردی مانند ضعف زیرساخت‌های روستایی، کمبود آب و خشکسالی‌های مستمر، برخی نگرش‌های فرهنگی، غفلت از توسعه همه‌جانبه روستاها، رویکرد تک‌بعدی برنامه‌های توسعه‌ای روستایی، درآمدزانبودن کشاورزی به دلیل کمبود آب، مهاجرت معکوس، توجه به گردشگری به عنوان عاملی برای رونق اقتصادی روستاها و راهکارهای توجیه‌پذیرکردن اقتصادی زندگی در روستاها اشاره کردند.
گزارش تکمیلی این میزگرد در روزهای آینده در سایت خبرگزاری جمهوری و کانال تلگرامی ایرنا استان سمنان منتشرمی‌شود.
7339/6103 خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : مصطفی دهقان
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد

به گزارش خبرنگار مهر، در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «در مسیر انتخاب» میزگرد تخصصی مهر گیلان با تیتر «مجلس رکن مردم سالاری / ‏انتخابات کنکور سیاسی رای اولی ها‬ است» با قلم محدثه فردی عنوان دوم این جشنواره را از آن خود کرد.

کد خبر 6092326

دیگر خبرها

  • پیگیری بیمه شورای روستایی در کشور
  • پیامدهای استفاده از پلاستیک در مزارع
  • حسن روحانی دلایل رد صلاحیت خود را اعلام کرد
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند