Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسک - معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: توسعه سواحل مکران برای پیشرفت دریا محور کشور بسیار مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیردریادار حبیب الله سیاری صبح دوشنبه در مراسم افتتاح فرودگاه شهدای ۷ آذر جاسک بیان داشت: اکنون مهمترین مرز ما سواحل مکران است چون دروازه طلایی به آبهای آزاد است که ارتباط با دنیا را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر دریادار سیاری افزود: دریا و ساحل در طول تاریخ منبع ثروت بوده است اما قدرت ها و استکبار جهانی به مرور زمان ما را از سواحل دور کردند.

امیر دریادار سیاری با اشاره به موفقیت راهبردی کشور با توسعه سواحل مکران افزود: تنها ۲۰درصد توسعه سواحل مکران می تواند منجر به توسعه استان شود اما ثمره اصلی این توسعه به کشور بازمی گردد.

وی گفت: رهبر انقلاب اسلامی اهمیت توسعه سواحل مکران و اقتدار نیروی دریایی برای امنیت در سواحل، شرق تنگه هرمز و حضور در آبهای آزاد را به صراحت اعلام فرموده است.

امیر دریادار سیاری افزود: امروز ناوهای نیروی دریایی ارتش مایل ها از مرزهای آبی کشور فراتر رفته و اقتدار نظام اسلامی را به دنیا نشان می دهند. توسعه سواحل مکران برای پیشرفت دریا محور کشور بسیار مهم است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: این بهره برداری تبلور اقتصاد نظام است و موجب برقراری عدالت اجتماعی می‌شود.

دریادار حسین خانزادی در مراسم بهره برداری از فرودگاه شهدای هفتم آذر جاسک افزود: با بهره برداری از این فرودگاه مناطق کمتر برخوردار به امکانات ملی دسترسی پیدا می‌کنند تا قدم مهمی در جهت محرومیت زدایی برداشته شود.

وی گفت: امروز حمل و نقل به عنوان جزء جدایی ناپذیر، برای توسعه مناطق کمتر برخوردار مطرح است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: حمل و نقل هوایی علاوه بر ظرفیت‌های ملی موجب توسعه مناطق مختلف نیز می‌شود.

دریادار خانزادی گفت: این بهره برداری با اشتراک گذاری امکانات منطقه دوم ولایت نیروی دریایی ارتش میسر شد تا ابعاد جدیدی از خدمات نیروی دریایی ارتش در این منطقه صورت گیرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص

در پی حملات گروه تروریستی داعش به استان حمص واقع در مرکز سوریه، ۱۳ تن از نیروهای ارتش این کشور و نیروهای کمکی آن به شهادت رسیدند.

به گزارش ایسنا، خبرنگار سایت خبری المیادین در سوریه امروز جمعه گزارش کرد ۱۳ تن از نیروهای ارتش و نیروهای کمکی این کشور در منطقه «رسم الکوم» در بادیه شرقی حمص در مرکز سوریه بر اثر حمله گروهک‌های داعش به شهادت رسیدند.

دو هفته پیش نیز ۲۲ تن از اعضای تیپ قدس متشکل از داوطلبان فلسطینی در نیروهای کمکی سوریه بر اثر کمین داعش در منطقه «السخنه» حمص به شهادت رسیدند.

گروهک‌های داعش در بادیه سوریه مستقر هستند و از پایگاه آمریکایی «التنف» به عنوان پناهگاه استفاده می‌کنند و همچنین حملات مکرری را به اتوبوس‌های غیرنظامی و نظامی انجام می‌دهند که تاکنون منجر به شهادت تعداد زیادی شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا+فیلم
  • توقف ساخت اسکله شناور در سواحل غزه از سوی آمریکا
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • شرایط نامساعد دریا اسکله های گردشگری قشم را تعطیل کرد
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • در ساخت زیردریایی و شناورهای زیرسطحی به بومی‌سازی رسیدیم
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی