Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@07:11:26 GMT

ضرورت بازخوانی فتنه ۸۸/فتنه های جدید در راه است

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۵۶۰۷

ضرورت بازخوانی فتنه ۸۸/فتنه های جدید در راه است

خبرگزاری شبستان: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فتنه ۸۸ سوءتفاهم نبود بلکه فتنه بود گفت: باید فتنه ۸۸ بازخوانی و تبیین شود زیرا فتنه های جدید در راه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان امروز (20 آذر) در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در سالن اجتماعات این شورا برگزار شد اظهار کرد: 9 دی یکی از ماندگارترین روزهای تاریخ ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در سال 88 مردم ایران انقلابی با بصیریت دینی به مقابله با فتنه گران و مخالفان نظام برخاستند گفت: 9 دی روز خروش ملت ایران علیه فتنه گران بود که به بهانه انتخابات اصل نظام را هدف گرفته بودند.

 

حجت الاسلام اشجری اذعان کرد: فتنه گران با دسیسه های شوم دشمنان، قصد براندازی نظام را داشتند.

 

وی به شعارهای فتنه گران که گویای چنین واقعیتی است اشاره و تصریح کرد: انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است، مرگ بر ولایت فقیه، نه شرقی، نه غربی دولت سبز ملی، نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران و ... از شعارهای فتنه گران در سال 88 بود که نظام را نشانه گرفته بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: در آن دوران 85 درصد مردم ایران با وجود توطئه های دشمنان در انتخابات حضور پرشوری داشتند که در تاریخ ایران بی نظیر بود.

 

حجت الاسلام اشجری به خسارت فتنه 88 بر جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: خسارت مادی فتنه 88، 324 هزار میلیارد تومان بر آورد شده است، همچنین ارتباطات و روابط جهانی و سرمایه گذاری های خارجی را با اختلالاتی روبه رو کرد.

 

وی ادامه داد: در فتنه 88 خون ها به زمین ریخته شد و حمله ور شدن به بانک ها و مساجد  و همچنین بی حرمتی به ساحت مقدس ابا عبدالله االله حسین (علیه السلام) و .... از خشونت ها و رفتارهای فتنه گران در سال 88 بود، هنوز نیز توطئه گران و فتنه گران بر رفتارشان اصرار ورزیده و از مردم و نظام عذرخواهی نمی کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به برخی ها که افکار را مشوش می کنند اشاره و اذعان کرد: متاسفانه برخی از نمایندگان با تغییر دولت تغییر وضعیت داده و ناآرامی های را با سخنرانی هایشان در جمع دانشجویان و .... در جامعه ایجاد می کنند.

 

حجت الاسلام اشجری به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فتنه اشاره و تصریح کرد: رهبر انقلاب فرموده اند: فتنه خط قرمزنظام است.

 

وی با بیان اینکه 9 دی با بصیرت و آگاهی مردم حماسه بزرگی در برابر توطئه گران را خلق کرد اذعان داشت: فتنه های جدیدی در پیش است و باید راه های مبارزه با فتنه را بیاموزیم.

 

حجت الاسلام اشجری افزود: فتنه 88 سوء تفاهم نبود بلکه فتنه بود و دل نظام را هدف قرار داده بودند.

 

وی با تاکید بر اینکه بزرگداشت 9 دی بر همگان لازم است اظهار کرد: فتنه 9 دی بازخوانی و تبیین شود و فقط به شعارها بسنده نشود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به اجرای برنامه های 9 دی اشاره و خاطرنشان کرد: 32 مصوبه برای دستگاه‌های اجرای گیلان جهت برگزاری هر چه بهتر بزرگداشت 9 دی پیش بینی شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مراسم استانی بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت گفت: این مراسم با عنوان اجتماع « شکوه طلایه داران بصیرت» ساعت 10 صبح روز شنبه (9 دی ) در میدان شهدای دهاب رشت با سخنرانی حجت الاسلام مصلحی، وزیر سابق اطلاعات برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/383

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با ۶۷۱ واحد افت به ۷۵۶ هزار و ۸۳۷ واحد و شاخص قیمت با ۳۷۶ واحد کاهش به ۴۲۳ هزار و ۶۳۲ واحد رسید.

معامله گران در بورس تهران حدود ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۳۹ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به نزدیک ۴۰ هزار میلیارد ریال رسید.

نماد‌های فملی، فولاد، کچاد و کگل بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران هم امروز بدون تغییر، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۸۹ واحد ایستاد.

معامله گران در فرابورس بیش از ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۸۳ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های تجلی، سپیدار، توریل و مارون بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه ویژه به کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای در کردستان
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • بازخوانی کارنامه 8 تیم برتر جام حذفی؛ 3 قهرمان در کنار 5 مدعی
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ۳۰۰۰میلیارد تومان اعتبار مصوب نفت برای استان در نظر گرفته شد
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی