Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت کشور مجوز برگزاری تجمع امروز «حامیان قدس شریف» در میدان فلسطین تهران را صادر شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن بیانیه کمیته دانشجویی رهایی قدس به شرح زیر است: «با سلام و عرض ادب و احترام خدمت مردم عزیز و جامعه دانشگاهیان سراسر کشور؛ در ادامه اعلامیه قبلی و موج گسترده همراهی تشکل‌های دانشجویی در برگزاری تجمعات دانشگاه‌های سراسر کشور، به اطلاع عموم دانشگاهیان محترم و مردم عظیم الشأن ایران اسلامی می‌رساند که اجتماع بزرگ جوانان مدافع حریم قدس، روز دوشنبه ۲۰ آذر ساعت ۱۵ با همکاری اقشار مختلف مردم، دانشجویان، طلاب و دانش آموزان در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

کمیته دانشجویی رهایی قدس متشکل از نمایندگان ۵ اتحادیه بزرگ دانشجویی کشور از تمام تشکل‌های دانشجویی و فرهنگی سطح شهر تهران و شهرهای اطراف دعوت می‌کند جهت شرکت در این تجمع تمام توان، امکانات و نیروهای خود را به کار بگیرند تا اجتماع فردا به بهترین نحو ممکن برگزار شده و صدای مظلومیت قدس شریف را به جهانیان برساند.

در ادامه این بیانیه آمده است: «لازم به ذکر است که این اجتماع با مجوز قانونی و با امنیت، آرامش و به صورت مسالمت آمیز برگزار خواهد شد. از شرکت کنندگان محترم خواستاریم همکاری‌های لازم را با مسئولین و انتظامات برنامه انجام دهند.»

کمیته دانشجویی رهایی قدس متشکل از نمایندگان شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان، اتحادیه دفتر تحکیم وحدت و جنبش عدالتخواه دانشجویی است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر

دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف شهرکرد از جمله دانشگاه دولتی شهرکرد، فرهنگیان، پیام نور شهرکرد و علوم پزشکی شهرکرد ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در حمایت از خیزش دانشجویان بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا تجمع کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه‌های مختلف شهرکرد در حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط رژیم جعلی اسرائیل و حمایت‌های آمریکا از این رژیم کودک‌کش با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس اقدام پلیس آمریکا را محکوم کردند.

خیزش دانشجویی اخیر در حمایت از فلسطین در آمریکا و اروپا، بزرگ‌ترین اعتراضات ضد اسرائیلی در دل غرب از زمان تأسیس این رژیم جعلی است و نویدبخش فعال شدن دوباره جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا این بار علیه اسرائیل است.

دانشگاه‌های آمریکا از هفته گذشته شاهد اعتراضات سراسری دانشجویان و استادان در اعتراض به سیاست‌های حمایتی دولت از رژیم صهیونیستی در جنگ با غزه هستند، در این اعتراضات بسیاری از دانشجویان و اعضای هیئت علمی بازداشت شدند.

این تجمع سراسری در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور با هدف حمایت از جنبش اصیل «همبستگی با غزه» برگزار شد.

تجمع دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری

تجمع دانشجویان دانشگاه دولتی شهرکرد

تجمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

کد خبر 748845

دیگر خبرها

  • اجتماع همبستگی با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • اجتماع دانشگاهیان دانشگاه یزد در حمایت از خیزش دانشجویان جهان
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار شد
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • تجمع دانشجویان یاسوج در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان کشور در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی
  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • اجتماع دانشجویان قائم شهر در حمایت از قیام جهانی دانشجویی