Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@16:04:53 GMT

اجازه تمرین به کادر فنی سپید رود داده نشد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۶۰۳۴

اجازه تمرین به کادر فنی سپید رود داده نشد

به گزارش جهان نيوز، بازیکنان و کاردفنی تیم سپیدرود در تمرینات این تیم حاضر شدند، ولی با در بسته رو به رو شدند.  حسین کعبی، پویا نزهتی، امید سام کن و چند بازیکن اصلی این تیم منتظر بودند تا امروز(دوشنبه) با هر مربی و شرایطی تمرین کنند، ولی با در بسته مواجه شدند.

گویا کیومرث بیات اعلام کرد تمرین برگزار نشود، ولی علی نظر محمدی با همه اعضای کادرفنی آمدند که به آن‌ها اجازه تمرین داده نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از نظر کادرفنی این تیم بیات مالک قانونی تیم سپیدرود نیست. چون از شروط انتقال قطعی مالکیت این بود که وی باید ۳۰ درصد از مبلغ قراداد بازیکنان و کادر فنی را پرداخت می‌کرد در حالی که وی چکی که دیروز در اختیار اعضا گذاشت حدود ۲۵ درصد است وتاریخ آن هم متعلق به یک ماه آینده است.

شنیده می‌شود وی در نظر دارد آن ۵۰۰ میلیونی که شهرداری وعده آن را داده دریافت کند و با آن پول وعده‌های مالی خود را عملی کند. هر چند وی پیش از این ۲۰۰ میلیون بین بازیکنان تقسیم کرده است

با این حال رئیس هیات فوتبال گیلان نظر دیگری دارد. قربانعلی الماسخاله در همین خصوص به خبرنگار میزان گفت: خریدار سپیدرود در روال نقل و انتقال مسئولیت تیم را هم بر عهده دارد. نمی‌شود وضعیت تیم راکت بماند. وی در شرایطی که در حال نقل و انتقال است، تیم را هم اداره می‌کند.

منبع: میزان

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین نساجی مازندران پیش از دیدار مقابل ذوب آهن برگزار شد و بازیکنان این تیم زیر نظر کادرفنی برنامه‌های تاکتیکی را مرور کردند.

نساجی در هفته بیست و چهارم سه امتیاز مهم خانگی مقابل تراکتور به دست آورد و رقابت در قعر جدول را اوج حساسیت رساند و فردا باید در دیدار سرنوشت سازی دیگر مقابل ذوب آهن به میدان برود.

پیش از شروع تمرین بازیکنان نساجی دور زمین را دویدند و در ادامه کار با توپ را در برنامه‌های خود قرار دادند.

کادرفنی نساجی در گوشه‌هایی از زمین بازیکنان این تیم را زیر نظر گرفتند تا تاکتیک‌هایی که در بازی با ذوب آهن مدنظر دارند با دقت زیادی در تمرین اجرا کنند.

در ادامه تصاویری از تمرین نساجی را مشاهده خواهید کرد:

دیگر خبرها

  • اولین نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • اولین اظهار نظر پپ در مورد سیتی: تیمی با بازیکنان چاق!
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • عالیشاه و بیرانوند تحت نظر کادر پزشکی و غیبت 3 مصدوم؛ گزارش تمرین پرسپولیس
  • بیرانوند همچنان تحت نظر کادر پزشکی
  • برگزاری تمرین امروز پرسپولیس با ۵ مصدوم
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • میراث فرهنگی اجازه انتقال آب از روستای تاریخی گیسک را نمی‌دهد