Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@19:16:41 GMT

دستگیری باند چاپ اسکناس در رشت +عکس

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۶۲۸۵

رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس استان گیلان گفت: اعضای باند جعل و چاپ اسکناس توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در بخش سنگر شهرستان رشت شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معصومی اظهار داشت: اعضای باند جعل و چاپ اسکناس توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در شهرستان رشت شناسایی و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه از این باند مقادیر بسیار زیادی اسکناس جعلی، دستگاه چاپ و همچنین کاغذ مخصوص اسکناس کشف شد تصریح کرد: در این راستا 3 نفر بازداشت شده‌اند که در حال گذراندن مراحل قانونی توسط مراجع قضایی هستند.

معصومی با اعلام اینکه دستگیری این افراد با اشراف اطلاعاتی کامل و اقدام به‌موقع و غافلگیرانه پاسداران امنیت و فرزندان ملت در سازمان اطلاعات انجام شد ابراز داشت: اعضای این باند حین ارتکاب جرم و در حال چاپ اسکناس بازداشت شدند. 

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه برای حفظ امنیت مردم در ابعاد مختلف زندگی اعلام کرد: با هوشیاری عوامل عملیاتی این سازمان، اسکناس‌های چاپ شده،ضبط و از ورود آن‌ها به بازار جلوگیری شد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان با اشاره به اشراف این سازمان در حوزه‌های مختلف و خنثی‌سازی توطئه معاندان، مفسدان و فریب‌خوردگان، اظهار داشت: از مردم آگاه و انقلابی استان گیلان تقاضا دارم گزارشات خود را طی تماس با ستاد خبری 114 با کارشناسان این سازمان در میان بگذارند.

منبع: تسنیم

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران،  سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر گفت: طی وقوع یک فقره سرقت از اتباع بیگانه در شهرستان چالوس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: متهمان با مراجعه به مناطق تفریحی در شهرستان چالوس با اتباع خارجی مورد نظر را تحت نظر قرار می‌دادند و در موقیعت مناسب اقدام به سرقت دلار‌ها می‌کردند و متواری می‌شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس تصریح کرد: ماموران با اقدام اطلاعاتی، متهمان را که یک زن و مرد بودند در یکی از شهرستان‌های همجوار شناسایی و دستگیر کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازدید از خودروی متهمان ۴ برگ اسکناس یکصد دلاری، ۴۲ برگ اسکناس یک دلاری، یک برگ اسکناس دو دلاری، دو برگ اسکناس ده دیناری، یک برگ اسکناس بیست دیناری کویت و مبلغ ۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومان وجه نقد و چهار دستگاه تلفن همراه لمسی کشف کردند.

سرهنگ سلیمانی در پایان خاطرنشان کرد: متهمان اهل یکی از استان‌های مرکزی کشور بودند و پس از تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به دادسرا اعزام و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه اجرایی قانون «نحوه انتصاب افراد در مشاغل حساس» ابلاغ شد
  • در دیدار نچیروان بارزانی با فرمانده کل سپاه چه گذشت؟ + تصاویر
  • گرامیداشت اربعین شهادت شهدای کنسولگری ایران در دمشق برگزار شد
  • سردار فدوی: احیای تمامی قنوات کشور در دستور کار است
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • نداشتن بصیرت نسبت به دشمن، راه نفوذ او را باز می‌کند
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی