Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ صبح امروز در نخستین ملاقات عمومی شهردار بیرجندبا شهروندان در نمازخانه شهرداری بیرجند درخواست 20 شهروند در خصوص مشکلات در حوزه شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری مطرح شد.
جاوید،شهردار بیرجنددر این دیدار گفت: مشکلات مردم در حوزه شهری بیرجند پیگیری و گره‌گشایی می‌شود و تلاش می‌شود که هیچ یک از مراجعه کنندگان ناراضی برنگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:با برگزاری ملاقات‌های مردمی، درخواست‌های شهروندان در حوزه شهری بیرجند پیگیری و گره‌گشایی می‌شود که بیشتر مشکلات در حوزه شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری به موانع پیش روی توسعه همگون شهری مربوط می‌شود.
شهردار بیرجند گفت: تمامی مدیران حوزه شهری همکاری لازم برای رفع مشکل مطرح شده توسط شهروندان را دارند و در این راستا دلسوزانه به پیشنهادات ارباب رجوع توجه کرده و راهکار ارائه می‌دهند.
جاوید افزود: در این نشست برخی مدیران حوزه شهری حضور داشتند که با همفکری آنان و حتی تماس با فرماندار راهکارهایی اندیشیده شده است.
وی با بیان اینکه بیشتر مشکلات در حوزه شهرسازی، عمرانی و خدمات شهری به موانع پیش روی توسعه همگون شهری مربوط می‌شود،گفت:برخی از مراجعه کنندگان به نمایندگی بخشی از اهالی یک محل یا گروهی از افراد در این ملاقات حضور یافته و رفع مشکلات این فرد به منزله حل مشکل یک محله یا گروه است.
شهردار بیرجند افزود: حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری بیرجند نیز به خوبی فعالیت کرده است و مسایل مطرح شده در این ملاقات را بررسی کرده و راهکار نیز ارائه داد.

انتهای پیام/ب

نخستین ملاقات عمومی با شهردار بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۶۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران

علی خطیر هم مانند رضا درویش با شهردار منطقه 5 جلسه گذاشت.

طرفداری | علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال با شهردار منطقه ۵ تهران دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رسانه رسمی باشگاه استقلال، علی خطیر در ادامه طرح توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی به دیدار داود گودرزی، شهردار منطقه ۵ رفت.
کمپ زنده یاد ناصر حجازی که محل تمرین استقلال است، در منطقه ۵ واقع شده و خوشبختانه شهردار این منطقه که ورزش دوست است، نگاه مثبتی به توسعه و ارتقای امکانات کمپ زنده یاد ناصر حجازی دارد.
مدیرعامل باشگاه استقلال از مدتها قبل تکمیل این کمپ و تبدیل آن به یک مرکز تمرینی، پزشکی حرفه ای و مجهز، را در دستور کار قرار داده و ملاقات امروز در راستای همین برنامه انجام شد.
در این ملاقات، علی خطیر از شهردار منطقه ۵ تهران به دلیل نگاه حمایتی قدردانی کرد.

داود گودرزی نیز با اشاره به پیشرفت های مجموعه آبی، تلاش علی خطیر برای ارتقای استقلال، درآمدزایی و خودکفایی این مجموعه را ستود. همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به کارگران زحمتکش شهرداری و تمامی کارگران شریف ایران تبریک گفت.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • خبر خوب| شهری که پرنده‌ها هم حواسشون به تمیزی هست
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • انتقاد محسن هاشمی از شهردار تهران؛ فخر فروشی می‌کند
  • نبود ناوگان حمل ونقل عمومی از مشکلات ایجاد ترافیک سنندج
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • مجلس دوازدهم به وضعیت معیشتی و مشکلات اقتصادی رسیدگی کند
  • نخستین مرکز مانیتورینگ مراکز معاینه فنی شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود
  • دادستان تهران به مشکلات جمعی از شهروندان رسیدگی کرد
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • ملاقات مدیرعامل باشگاه استقلال و شهردار منطقه ۵ تهران