Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ علی فرخزاد معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گفت: باید برنامه ریزی‌های لازم انجام شود تا دستگاه‌های اجرایی با هدف تقویت گردشگری و شناساندن توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان به مسافران و گردشگران نوروزی بیش از گذشته اهداف ستاد را در استان عملی سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخزاد با بیان اینکه بسیاری ازظرفیت‌های استان هنوز ناشناخته باقی مانده است، گفت: تبلیغ و اطلاع رسانی از ظرفیت‌های گردشگری استان اگر بصورت اصولی انجام شود هر کدام از گردشگران به تنهایی سفیران و مبلغان استان خواهند بود که این امر با برگزاری دوره‌های آموزشی به اعضای شورا‌های شهر و روستا و دهیاران در حوزه‌های روستایی بهتر محقق خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود : علاوه بر انجام تمهیدات لازم برای آماده سازی اقامت گاه‌های شهری و بین راهی می‌توان از برخی اماکن مسکونی به عنوان اقامت گاه‌های ارزان قیمت نیز استفاده کرد.

فرخزاد  رد ادامه بر بهره مندی از ظرفیت‌های سازمان‌های مردمی در تقویت گردشگری تاکید کرد .

معاون استاندار از مدیران و فرماندران عضو ستاد خواست تا به دلیل اهمیت موضوع در جلسات بعدی شخصا حضور داشته باشند.

انتهای پیام/

برگزاری جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد

ابوالفضل طهماسبی از اجرای ۲۰ هزار و ۲۶۲ پروژه با مشارکت ۱۰ هزار گروه جهادی در مناطق محروم کشور در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سردار ابوالفضل طهماسبی جانشین فرمانده سازمان بسیج سازندگی کشور در نخستین گردهمایی گروه‌های مردمی و جهادی با مشارکت بسیج مستضعفین افزود: بیش از ۶۰ هزار گروه جهادی در کشور وجود دارد و در سامانه اطلس جهادی به ثبت رسیده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ از سوی سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در سال گذشته با همراهی کمیته امداد امام خمینی بیش از ۱۲ هزار خانه احداث شد و همچنین به مرمت برخی دیگر از منازل کمک کردیم.

سردار طهماسبی به آبرسانی به یک هزار و ۶۳۸ روستای محروم کشور اشاره کرد و ادامه داد: این مهم در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) انجام و از ظرفیت گروه‌های جهادی استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت یک‌هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه بین مزارع ساخته شد و در حوزه آبخیزداری نیز ۸۳۴ پروژه از جمله احیای قنوات، ساخت استخر‌های ذخیره آب و ... در قالب طرح "آبخیز تا جالیز" به اجرا رسید.

دیگر خبرها

  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • موتور محرک اقتصاد در کشور مشارکت مردم است
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • ضرورت افزایش ظرفیت دکتری جمعیت شناسی در دانشگاه‌ها/ تعامل ستاد جمعیت و فضای دانشگاهی کشور+فیلم
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • حل مساله گردوغبار نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌ها است
  • هدف دولت سیزدهم تقویت گردشگری در استان‌های غربی است
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • تکالیف جدید کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی کشور
  • تولید بیش از ۸۵ نوع صنایع دستی در فارس