Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: مردم مطمئن باشند فرزندانشان در ناجا تا سرحد جان بر سر امنیت ایستاده‌اند و اجازه قانون‌شکنی، قدرت‌نمایی و تعرض را به هیچ‌کس نخواهند داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم‌بیگی در حاشیه عیادت از مأمور مجروح شده در درگیری با افراد شرور و اراذل و اوباش منطقه اظهار کرد: در راستای تدابیر فرمانده نیروی انتظامی مبنی بر برخورد سریع و ضربتی با اراذل و اوباش و برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم طرح‌های ویژه‌ای با نام ذوالفقار طراحی و به اجرا گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این طرح‌ها با تلاش و زحمات شبانه‌روزی و مجاهدانه مأموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان تعداد قابل توجهی از افراد شرور و قانون‌شکن دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند که این گونه اقدامات ضربتی باعث افزایش احساس امنیت و رضایتمندی بسیار در بین مردم استان شده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در این طرح‌ها تعدادی از مأموران پلیس استان برای مقابله با ناامن کنندگان امنیت مردم تا سرحد جان پیش رفتند، افزود: در همین راستا یکی از کارکنان شجاع فرماندهی انتظامی استان اصفهان در درگیری با اشرار و اراذل و اوباش منطقه دچار مجروحیت شد.

معصوم‌بیگی، از ارسال پیام تقدیر و تشکر فرمانده نیروی انتظامی از اقدام شجاعانه مأموران پلیس استان اصفهان در برخورد سریع و ضربتی با افراد شرور و قانون‌شکن و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: اقدام شجاعانه مأموران سخت‌کوش پلیس استان این پیام را به جامعه منتقل می‌کند که مردم مطمئن باشند فرزندانشان در ناجا تا سرحد جان بر سر امنیت ایستاده‌اند و اجازه قانون‌شکنی، قدرت‌نمایی و تعرض را به هیچ‌کس نخواهند داد.

در بخشی از پیام سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی به فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است: خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه گران‌سنگی است که خدمت‌گزاران در این نظام مقدس بدان مفتخر بوده و باعث سربلندی آنان در پیشگاه خداوند متعال، مردم عزیز و خانواده معزز شهدا این ولی‌نعمتان بی توقع می‌شود.

فرمانده ناجا در بخش دیگر این پیام اظهار داشت: گزارش برخورد قاطع و قانونی مأموران فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اراذل و اوباش در راستای برقراری امنیت مردم واصل شد که لازم می‌دانم از این اقدام شجاعانه مأموران و همچنین تلاش بی‌وقفه تیم‌های مؤثر در شروع مسئولیت فرماندهی شما تشکر و قدردانی کنم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انواع تجهیزات سرمایشی صنعتی به ارزش ۷۰۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی فر اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از نگهداری و دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق در یکی از انبارهای سطح شهر اصفهان مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از این انبار موفق به کشف ۲۹۳ انواع کمپرسور و تجهیزات سرمایشی صنعتی قاچاق شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش کالاهای مکشوفه را ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی و پرونده تشکیل شد و تحت رسیدگی قرار گرفت.

کد خبر 748551

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • جراحت جوان با غیرت برای دفاع از ۳دختر نوجوان
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی