Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار محمدحسین سپهر در نهمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد همدان و یادبود شهدای مدافع حرم با تاکید بر ضرورت زنده نگهداشتن یاد و خاطر شهدا اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا باید همواره در تاریخ انقلاب خون بار و در بین نسل‌های آینده زنده بماند.

وی با بیان اینکه مسیر شهدای انقلاب و دفاع مقدس در تداوم راه و مسیر شهدای کربلاست، افزود: همان طور که یاد شهدای کربلا حیات بخش و امیدبخش است و جوهره ایستادگی و مقاومت مسلمانان را در طول تاریخ فراهم ساخته، خون شهدا نیز تداوم همان خون شهدای کربلا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه انقلاب و نهضت ما مدیون نهضت امام حسین(ع) است، گفت: امروز شهدای ما در همان مسیر موجب حیات انقلاب اسلامی در کره خاکی شده‌اند.

وی با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا امری پسندیده است بر شناخت وظایف و انجام تکالیف تاکید و بیان کرد: ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان اسلام و مدافعان حرم پشتوانه مشروعیت انقلاب هستند.

سردار سپهر با اشاره به اینکه خداوند نقشه و نسخه ارتباط با جوامع را در قرآن به زیبایی بیان کرده است، گفت: خداوند دوستی با دشمنان را ممنوع کرده اما متاسفانه احزاب، جریان‌های فکری و سیاسی و برخی مسئولین به دنبال آشتی و صلح با آمریکا هستند.

وی ادامه داد: برخی مسئولین نان، امنیت و اقتصاد کشور را در  صلح و رفتار مسالمت‌آمیز با آمریکا می‌دانند؛ متاسفانه برخی روزنامه‌های داخل زبان درازی می‌کنند که باید با آمریکا صلح و رفتار مسالمت‌آمیز با اروپا داشته باشیم.

معاون هماهنگ کننده نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به آیاتی از قرآن کریم که نباید از کفار اطاعت کرد، گفت: اطاعت مومنین از کفار موجب زیان‌کاری آنها می شود و کفار هیچ گاه تکیه گاه مومنین نخواهند شد.

وی تصریح کرد: مسئولین خیال نکنند که اگر امروز با آمریکا و انگلیس رابطه برقرار کنید آنها تکیه گاه ما می‌شوند و به تعهداتشان عمل می کنند؛ بالاترین یاور مومنان خداوند است که هرگز مغلوب نمی شود و هیچ قدرتی با او مقابله نمی کند.

خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۳۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مسئول روابط عمومی سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) اصفهان گفت: پیکر پاک شهیدان عباس رمضانی، مجتبی نادر طهرانی و شهید جواد مراثی از شهدای دفاع مقدس که به تازگی تفحص شده اند و همچنین پیکر یک شهید گمنام از فلکه فیض بر روی دستان مردم شهید پرور اصفهان پس از تشییع در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده می‌شوند.
روح‌اله حکیمی‌فرد افزود: هویت پیکر‌های مطهر این شهدا که از شهدای هشت سال دفاع مقدس بوده‌اند، از طریق پلاک هویت و DNA احراز شده است.
وی گفت: این شهدا متعلق به شهر اصفهان هستند که پس از سال‌ها چشم انتظاری خانواده هایشان به آغوش خاک دیار خود بازگشتند.
شهیدان جواد مراثی سال ۶۰ در ۲۲ سالگی در منطقه چذابه، مجتبی نادر تهرانی بسیجی داوطلب سال ۶۳ در هورالهویزه و شهید عباس رمضانی در ۲۰ سالگی در منطقه مهران به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • همایش یاد یاران، فرصتی برای جهاد تبیین است
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • افتتاح فاز نخست موزه دفاع‌ مقدس زنجان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تقحص شده دفاع مقدس در اصفهان
  • تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان