Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تدوین دانشنامه دفاع مقدس را کاری ارزشمند دانست و گفت: نهادینه کردن باورها و ارزش‌ها یکی‌از سیاست‌های راهبردی دستگاه تعلیم و تربیت است که می‌توان آن‌را به زیبایی در این دانشنامه در نظر گرفت.

به گزارش ایسنا، خدانظر دریکوند در دیدار مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، بیان کرد: حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یک باور و ارزش است و باید بر آن ارج نهاد و در این راستا گام برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این‌که وظیفه همگان است تا در این راستا گام بردارند، افزود: در هر برهه‌ای از زمان در کشورهای مختلف اتفاقاتی روی می‌دهد که به جزئی از هویت آن کشور تبدیل شده و باید آن‌را حفظ کرد و اشاعه داد.
دریکوند اضافه کرد: در تاریخ چند هزار ساله ایران رویدادهای مثبتی رخ داده که نگه‌داشت و انتقال آنها به نسل آینده می‌تواند حس مثبت به هویت ملی و دینی را تقویت کند.

وی بر اهتمام دستگاه تعلیم و تربیت در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تاکید کرد و ادامه داد: ایثار، فداکاری، رشادت و جانبازی رزمندگان اسلام و حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب زیبایی‌هایی است که باید هنرمندانه انتشار داده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به صحنه‌های به یاد ماندنی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: تواضع، فروتنی و ایثاری که یک فرمانده در کنار سایر رزمندگان رعایت می‌کرد ازجمله صحنه‌هایی است که می‌تواند برای نسل جوان الگو و راهگشا باشد.

وی به حمایت و همراهی مردم در هشت سال دفاع مقدس اشاره و اظهارکرد: این صحنه‌های به یاد ماندنی جزئی از هویت انقلابی کشور ماست و باید آن‌را با افتخار به جوانان و نوجوانان انتقال داد که به هویت تاریخی و انقلابی خود افتخار کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان تدوین دانشنامه دفاع مقدس را کاری ارزشمند عنوان کرد و تاکید کرد: نهادینه کردن باورها و ارزش‌ها یکی‌از سیاست‌های راهبردی دستگاه تعلیم و تربیت است که می‌توان آن‌را به زیبایی در این دانشنامه در نظر گرفت.

دریکوند گفت: پدران و مادران ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به‌خاطر حفظ آرمان‌های انقلاب از عزیزترین داشته‌های خود گذشتند تا این انقلاب پایدار بماند و نسل‌های آینده به آن افتخار کنند .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گروه‌های تفحص شهدا موفق شدند اردیبهشت ماه امسال پیکرهای مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس را در منطقه عملیاتی شلمچه مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ تفحص نمایند.

ویدئوی مربوط به این عملیات تفحص را در ادامه تماشا کنید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • مسجد مقدس جمکران میزبان پیکر دو شهید گمنام می‌شود
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • ویکی فقه؛ دانشنامه‌ای در حوزه علوم اسلامی
  • اسلام نگاهی مقدس به مسئله کار و کارگر دارد