Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@03:08:14 GMT

عاقبت باند رشتی هایی که اسکناس جعل می کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۷۴۳۷

عاقبت باند رشتی هایی که اسکناس جعل می کردند

استان‌ها > گیلان - تسنیم نوشت: رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس استان گیلان گفت: اعضای باند جعل و چاپ اسکناس توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در بخش سنگر شهرستان رشت شناسایی و بازداشت شدند.

معصومی اظهار داشت: اعضای باند جعل و چاپ اسکناس توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان در شهرستان رشت شناسایی و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه از این باند مقادیر بسیار زیادی اسکناس جعلی، دستگاه چاپ و همچنین کاغذ مخصوص اسکناس کشف شد تصریح کرد: در این راستا ۳ نفر بازداشت شده‌اند که در حال گذراندن مراحل قانونی توسط مراجع قضایی هستند.

معصومی با اعلام اینکه دستگیری این افراد با اشراف اطلاعاتی کامل و اقدام به‌موقع و غافلگیرانه پاسداران امنیت و فرزندان ملت در سازمان اطلاعات انجام شد ابراز داشت: اعضای این باند حین ارتکاب جرم و در حال چاپ اسکناس بازداشت شدند.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه برای حفظ امنیت مردم در ابعاد مختلف زندگی اعلام کرد: با هوشیاری عوامل عملیاتی این سازمان، اسکناس‌های چاپ شده،ضبط و از ورود آن‌ها به بازار جلوگیری شد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه قدس گیلان با اشاره به اشراف این سازمان در حوزه‌های مختلف و خنثی‌سازی توطئه معاندان، مفسدان و فریب‌خوردگان، اظهار داشت: از مردم آگاه و انقلابی استان گیلان تقاضا دارم گزارشات خود را طی تماس با ستاد خبری ۱۱۴ با کارشناسان این سازمان در میان بگذارند.

 

46

کلید واژه‌ها : استان گیلان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی و از زحمات سرهنگ سید تقی تقی پور قدردانی شد.

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه دامغان بعد از ظهر سه شنبه در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم به خدمات بسیجیان ونیروهای سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت، حفاظت وپاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

وی افزود: ایستادگی و مقاومت درمقابل قدرتها، حرکت برای نجات مستضعفان عالم، وغلبه خون برشمشیر ۳شعار اساسی راهبردی سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه استان سمنان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: نقش افرینی جبهه مقاومت و سپاه پاسداران در پاسخ به حملات تروریستی دشمنان در ابعاد جهانی نشان قدرت وعظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

شوقانی با بیان اینکه پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح به حرکات تروریستی تنها بخشی از مقابله با دشمنان است، افزود: خدمات بسیج در زمان بحران به ویژه در محرومیت زدایی اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت بر هیچکس پوشیده نیست.

درادامه حجت السلام محسن دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان در سخنانی به هفته عقیدتی و هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری به عنوان یک چهره علمی، عرفانی بود که تفکرات دینی ایشان راهگشای کشور بود.

وی افزود: سیر تحولات در منطقه که برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است که از تحولات یمن شروع شده و تا عملیات وعده صادق ادامه داشته است.

سرهنگ محسن مدرسی فرمانده جدید سپاه دامغان نیز در سخنانی کوتاه، تحقق شعار سال و همچنین خدمت رسانی به آحاد جامعه را در زمره اولویت های کاری سپاه شهرستان دانست.

کد خبر 6093333

دیگر خبرها

  • چرا گزارش «بی بی سی» فاقد اعتبار است؟
  • عکس/ گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • ایجاد اشتغال برای ۲۵۶۰ نفر توسط بسیج سازندگی گیلان
  • سپاه، صلح طلب اما جنگ بلد، مقتدر ولی مظلوم
  • گرامیداشت مقام استاد و مربی در سپاه
  • انگلیس: شناسایی سپاه به عنوان «سازمان تروریستی» به سودمان نیست
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • کامرون: شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود انگلیس نیست
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • باند سارقان سابقه‌دار در تالش زمین‌گیر شدند