Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد؛ افشین داوری ظهر امروز در مجمع انتخابی رئیس هیات بوکس خراسان رضوی اظهار کرد: تمام کاندیدا‌هایی که در مجمع حضور داشتند افراد شایسته‌ای بودند اما من از رئیس جدید انتظار دارم که برای وعده‌هایی که در این جمع داد تلاش کند و برای تحقق آن‌ها از تمامی ابزار و امکانات موجود استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روحیه تعاملی رئیس هیات اهمیت بالایی دارد هیات بوکس ظرفیت و افراد توانمندی را در خود جای داده و رئیس جدید باید بدون دیدگاه های شخصی بر مبنای شایسته سالاری در مسیر پیشرفت گام بردارد. پس از مجمع، من در جلسه‌ای خصوصی کامل رئیس جدید هیات را توجیح میکنم که در مسیر اهداف و برنامه‌ها به درستی گام بردارد.

داوری خاطرنشان کرد: اگر برنامه‌ای برای رشد بوکس داریم باید این رشته درست به جامعه معرفی شود عموم مردم جامعه تصوری خشن و پربرخورد از این رشته ورزشی دارند با این شرایط ما نمی‌توانیم قهرمان و استعداد جذب کنیم. به صورت جدی اگر در فدراسیون بمانم برای باشگاه‌ها و پرورش مربیان و ورزشکاران برنامه دارم ۲۰ هزار نفر جامعه آماری بوکس کشور است اگر درست مدیریت شوند نیازی به اسپانسر نیست.

سرپرست رئیس فدراسیون بوکس جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: باید برای ورود بیشتر نیرو‌های نظامی و انتظامی به این رشته ورزشی برنامه ریزی‌ها لازم انجام شود در حال حاضر در برخی مناطق برای ارتش و نیروی انتظامی رینگ و مربی مستقر شده است. همچنین این رشته را به مدارس هم وارد خواهیم کرد اما نه به شکلی که جامعه فکر می‌کند.

داوری تصریح کرد: اگر در طول روز پشت میزکار، ترافیک و زمان‌های پر استرس و اظطراب نمی‌توانید هیجان خود را تخلیه کنید بوکس بهترین فعالیت برای این موضوع است، بهترین روش برای تخلیه هیجان و افزایش ضربان قلب این رشته ورزشی است می‌تواند برای نوجوانان و جوانان بسیار مناسب باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی

به گزارش قدس خراسان، سید محسن اصغری نکاح امروز، ۷ اردیبهشت‌ماه در همایش روز روانشناسی و مشاوره با شعار «روانشناسی در خدمت جامعه» که در مرکز همایش‌های شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: امروزه در پزشکی، سبک زندگی و پیشگیری و آسیب‌زدایی مبتنی بر آن جزء محورها و راهبردهای اساسی شده است. نمی‌توانیم با مسائل عاطفی، هیجانی و روانشناختی سر و کار داشته باشیم اما سراغ سبک زندگی نرویم؛ نمی‌توانیم روانشناس باشیم و برای شناخت چالش‌های روانشناختی جامعه تنها در کلینیک بنشینیم.

وی افزود: رویکرد پیش روی ما برای رشد دادن و زمینه‌سازی جهت ارتقاء بهداشت روانی و پیشگیری از آسیب‌های متعدد از جمله تغییر سبک زندگی، اگر جامعه‌محور نشود، در پیشگیری و حل بحران‌ها موفق نخواهیم بود.

رئیس شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ادامه داد: راهبرد سازمان نظام روانشناسی جامعه‌محور بودن است و در این جامعه‌محوری تعامل با سازمان‌ها و نهادهایی که مسئولیت دارند جزء اساسی‌ترین موضوعات است.

اصغری نکاح اضافه کرد: استان خراسان رضوی یک کلان‌استان بوده و شورای استانی باید به صورت ویژه دیده شود. بیشترین حجم همکاران دارای عضویت، پروانه و کلینیک‌ها پس از تهران در خراسان بوده و اساتید بزرگی در خراسان و مشهد وجود دارند.

وی خاطرنشان کرد: ۷۹۶ نفر در استان در آزمون صلاحیت حرفه‌ای نمره قبولی کسب کرده‌اند و این افراد باید توسط شورای استانی خراسان رضوی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره مورد مصاحبه قرار بگیرند. رویکرد ما مشاوره همگانی بوده و جدا از نام دانشگاه‌ها و موسسات، صلاحیت‌های حرفه‌ای دیده می‌شود.

دانشیار گروه آموزشی روانشناسی مشاوره و تربیتی دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: امروزه همکاران ما از نظر ارائه خدمات با توجه به هزینه‌های بسیار سنگین جاری جهاد می‌کنند. زمانی هویت روانشناسی را برای جامعه احراز می‌کنیم که خدمات ارزنده‌ای به جامعه بدهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • رونق رشته مینی‌گلف در خراسان جنوبی
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • دانشگاه جای رفتارهای وحشیانه با دانشجویان و اعضای هیات علمی نیست
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • خراسان رضوی دومین استان دارای خدمات روانشناسی
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است