Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@16:34:48 GMT

«فاز» به شبکه دو می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۷۷۹۷

«فاز» (فرزند ایران زمین) عنوان تازه‌ترین برنامه تلویزیونی ویژه نوجوانان در قالب مستند-مسابقه (ریلیتی‌شو) است که طی ماه‌های اخیر برای پخش از شبکه دو سیما آماده شده و قرارست در زمستان۹۶ به روی آنتن برود.به گزارش بلاغ، در جریان مسابقه تلویزیونی «فاز» 28نوجوان دختر و پسر در گروه‌های مجزا طی ۷فاز در مراحل جذاب و دیدنی برای حل مسائل اجتماعی پیرامون خود به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در این مسیر باید از استعداد، خلاقیت و مهارت کارگروهی خود کمک گرفته و حمایت مادی و معنوی دیگران را نیز به سمت ایده و فعالیت خود جلب کنند.

در پایان این مسابقه برگزیدگان نشان «فرزند ایران زمین» را از آن خود و جایزه یک‌صد میلیون تومانی این مسابقه را در قالب حمایت برای اجرای طرح برگزیده دریافت می‌کنند.

تاکنون بخش‌های زیادی از این پروژه در مجموعه باغ کتاب تهران تصویربرداری شده و مراحل پایانی مسابقه هم‌زمان با پخش از تلویزیون، تصویربرداری خواهد شد که رای و نظر بینندگان برنامه نیز در نتیجه مسابقه موثر است.

فاز (فرزند ایران زمین) سعی می‌کند به همه نشان دهد تنها شاگرد اول بودن و اطلاعات عمومی بالا ملاک نوجوان برگزیده نیست و توانایی انجام یک فعالیت اجتماعی در قالب کارگروهی در رشد و ارتقای شخصیت نوجوان موثرتر و مهم‌تر است.

علاقه مندان به دریافت اطلاعات بیشتر درباره این مسابقه می‌توانند صفحات «فاز» را در شبکه‌های اجتماعی (تلگرام، سروش، توئیتر، اینستاگرام) با نشانی @faazz_show پیگیری کنند.

«فاز» به همت «مرکز اوج کودک و نوجوان»، و «گروه کودک و نوجوان شبکه 2سیما» به زودی از این شبکه پخش خواهد شد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند

با حکم محمد خزاعی، ۱۲ تن از مدیران و فعالان فرهنگی هنری و سینماگر کودک و نوجوان به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین، علی قاسم زاده، کمال حیدری، یوسف افشارنیا، سید مهدی سیدین‌نیا، فرزانه کلاهدوزان، علی صالحی، اصغر فارسی، وحید نیکخواه آزاد، پوران درخشنده، وحید ملتجی و احمد مقیمی به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب و معرفی شدند.

محمد خزاعی در حکم انتصاب اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان، با تاکید بر این نکته که برگزاری جشنواره این رویداد فرصتی ارزشمند برای توجه به نقش مهم آثار مهم کودکان و نوجوانان است، برنامه‌ریزی، سیاستگذاری و تصمیمات اثر بخش در زمینه رشد سرمایه انسانی دغدغه‌مند، تقویت فکر و ایده‌های نو، تکامل چرخه تولید و اکران، تشویق و معرفی استعدادهای جوان و جهش تولید با مشارکت فیلمسازان در سینمای راهبردی کودک و نوجوان را از اعضای شورای مذکور خواستار شده است.

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، به دبیری مجید زین العابدین در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 749809

دیگر خبرها

  • اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره فیلم کودک معرفی شدند
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • حذف معافیت مشمولان ۳۵ ساله و دارای دو فرزند
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • دعوت آزادکار نوجوان قمی به اردوی تیم‌ملی
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • موفقیت به لطف حجاب و ۳ فرزند
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • مادر دیانا به قتل فرزند بیمارش اعتراف کرد
  • جزئیات تسیهلات ازدواج و فرزندآوری