Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- دکتر حسن بشير گفت: انتقال روابط عمومي ساکت به خلاق، رمزگشايي از جامعه است.
به گزارش خبرگزاري آريا، دکتر«حسن بشير» مدرس دانشگاه و دبير کميته علمي چهاردهمين کنفرانس بين‌الملل روابط عمومي ايران امروز در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما اظهار داشت: تمايز عنصر اصلي روابط عمومي ها در خلاقيت است از اين رو مي‌توان وجه احساسي و مرکزي آن را تمايز اين حرفه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي توضيح داد: اينکه شناخت انسان از خود و تمايز با ديگران نخستين گام شناخت جهان به حساب مي‌آيد از اهميت بالايي برخوردار است.
دبير کميته علمي چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران بر انتقال روابط عمومي ساکت به خلاق و رمزگشايي به موقع از سخنان مطرح در جامعه و ارتباط مجموعه سنتي به سيستماتيک تاکيد کرد .
اين مدرس دانشگاه ادامه داد: انقلاب خلاقيت در ارتباط تصويري و خلق شخصيت ها در جهان و ارائه تصويري جذاب و قابل فهم بسيار مهم است به همين دليل بايد تلاش کرد تا جامعه ما با روابط عمومي‌ها تعامل بيشتري پيدا کند.
دبير کميته علمي چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران تصريح کرد: اگر در غرب پروپاگاندا(برجسته سازي) و انحراف در چهره‌سازي از طريق روابط عمومي و افکار عمومي صورت مي‌گيرد اما در جامعه ما اين امر لزوما بايد به شفافيت منجر شود تا اقبال بيشتري به روابط عمومي‌ها صورت گيرد.
بشير بر لزوم حل خلاقانه مسائل تاکيد کرد و گفت:‌ پيام چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي حل خلاقانه مسائل و لزوم تمايز روابط عمومي‌ها از ديگران است. در حل مسئله و طرح سؤال مي توان تجديدنظر کرد و سطح تجزيه و تحليل خود را بالا برده و تفکر را در اين جهت تغيير داد.
اين فعال عرصه ارتباطات و رسانه همچنين بر لزوم استفاده از پيشران‌هاي ارتباطي تاکيد کرد و افزود: بايد به خوبي تشخيص دهيم که چه چيزي قابليت تقدير دارد لذا از نظر رفتاري و اعلام خلاقيت و شايستگي فرايندي در اين مسير بايد کنترل‌هاي لازم صورت گيرد.
دبير کميته علمي چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران ادامه داد: ارتباطات شفاف و خلاق‌محور يکي از عناصر بسيار مهم در جامعه محسوب مي شود که همواره بايد بر اين مهم تاکيد شود.
بشير در عين حال افزود:‌ فرايند خلاقيت همان فرايند تفکر است ضمن اينکه توانايي ايجاد تفکر جديد و تبديل فکر به ايده قابل ارائه و عملياتي هم بسيار با اهميت است و در نهايت مي‌تواند اين خلاقيت به توليد تفکر منجر شود.
اين مدرس دانشگاه تصريح کرد: نيازمند سواد رسانه‌اي و عدالت در اين فضا در جامعه فعلي هستيم. همچنين انتقال روابط عمومي سنتي به مدرن و استفاده از فضاي مجازي و عقلگرا و همچنين انتقال روابط عمومي ساکت به خلاق‌گو و رمزگشايي به موقع از سخنان مطرح در جامعه و ارتباط روابط عمومي سنتي به سيستماتيک هم بسيار مهم است.
گفتني است ، چهاردهمين کنفرانس بين‌المللي روابط عمومي ايران (ICPR1396) با محوريت «خلاقيت، نوآوري و تمايز»، با حضور علي دارابي معاون امور استانهاي صدا و سيما، نصرالله جهانگرد معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، مهدي باقريان دبير کل انجمن روابط عمومي و محمد مهدي مظاهري رئيس موسسه فرهنگي، جمعي از استادان علوم ارتباطات و پيشکسوتان عرصه و حرفه روابط عمومي، مسئولان و دست اندرکاران روابط عمومي هاي دستگاههاي اجرايي اعم از دولتي و بخش خصوصي و شماري از دانشجويان رشته روابط عمومي روز يکشنبه در مرکز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيما برگزار شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۹۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

کمیته انضباطی مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای سپاهان را فراخواند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

به گزارش تسنیم، بعد از حواشی بازی پرسپولیس -سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر که روز 12 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار شد، واکنش‌های رسانه‌ای بسیار زیادی در این مورد صورت گرفت. همین موضوع عاملی شد تا کمیته انضباطی مدیران بخش مرتبط با رسانه دو تیم را احضار کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تولید گاز باید افزایش پیدا کند/ لزوم بهینه سازی مصرف
  • انتقال تجربیات اعضای ادوار شورا برای بالندگی شهر/ لزوم صرفه‌جویی در هزینه‌کرد اعتبارات
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • لزوم هوشمندسازی کارت‌های پایان خدمت قدیمی
  • اخراج کارکنان برج میلاد تکذیب شد
  • حق مسکن افزایش پیدا کرد؟ | توضیحات مهم مدیرکل روابط کار وزارت تعاون
  • «پویش مدار امید» برگزار می شود
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی