Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا – برخی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر، ناگهانی و بدون هیچ دلیلی شاهد مسدود شدن حساب کاربری خود بوده‌ و مسئولان توئیتر یک باگ را مسئول این رخداد می‌دانند. برخی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر، ناگهانی و بدون هیچ دلیلی شاهد مسدود شدن حساب کاربری خود بوده‌ و مسئولان توئیتر یک باگ را مسئول این رخداد می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این موضوع به ویژه از آن جهت حائز اهمیت است که این شبکه اجتماعی بزرگ جهان، اخیراً با ایجاد تغییراتی از جمله افزایش طول توئیت‌ها، تلاش کرده ضمن ایجاد رضایت بیشتر در میان کاربران، دامنه نفوذ خود را گسترش دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز یکی از مشکلات شبکه اجتماعی توئیتر این است که معمولاً توضیح شفافی درباره دلیل مسدود شدن حساب کاربری به کاربران ارائه نمی‌کند.
این مورد به‌تازگی به سطحی جدید رسیده و 21 کاربر با مشکل حذف بدون توضیح حساب کاربری خود روبرو بوده‌اند و جالب اینکه در این بین، برخی کاربران مشهور و صاحب‌نام نیز حضور داشته‌اند.

موضوع عجیب از دید صاحبنظران این است که نه تنها تلاش این کاربران برای دریافت توضیحبی پاسخ مانده، بلکه با اظهار تعجب و حتی بی‌اطلاعی مسئولان این شبکه اجتماعی مواجه شده‌اند!
 
با این حال و پس از گذشت مدتی و انتشار اخبار مربوط به این موضوع در رسانه‌ها، مسئولان این شبکه اجتماعی، موضوع را جدی گرفته و به بررسی دلایل بروز این مشکل پرداخته‌اند.
مدیران فنی این سایت، با تحلیل و بررسی، دریافته‌اند که یک باگ نرم‌افزاری موجود در سیستم اجرایی این شبکه اجتماعی، موجب ایجاد این مشکلِ پرهزینه برای معدودی از کاربران شده است.
 
بسیاری از افراد باور نمی‌کنند که توئیتر در این زمینه حقیقت را گفته باشد و مدعی شده‌اند که ممکن است دلیل آن، صرفاً فنی نباشد، بلکه این حساب‌های کاربری در ارتباط با برخی مشکلات غیرفنی (به بهانه انتشار اخبار جعلی و غیرواقعی، ...) از این شبکه اجتماعی حذف شده باشند.
 
مسئولان این شبکه اجتماعی از اظهار نظر درباره این تئوری و احتمال وجود دلایل غیرفنی خودداری نموده‌اند که همین سکوت، به شایعات موجود دامن زده و هنوز مشخص نیست که تکلیف حساب‌های مسدود شده چه خواهد بود.
 

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورلین شوامنی، کیت عبدو را کارشناس مورد علاقه خود می‌داند! / زیرنویس فارسی

اورلین شوامنی در مصاحبه با شبکه CBS، کیت عبدو را بالاتر از تیری آنری، جیمی کرگر و میکا ریچاردز به عنوان کارشناس مورد علاقه خود انتخاب کرد.

دانلود (3.7MB)

دیگر خبرها

  • مجازات واتس‌اپ برای کاربران خاطی!
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • اورلین شوامنی، کیت عبدو را کارشناس مورد علاقه خود می‌داند! / زیرنویس فارسی
  • شبکه اجتماعی «ایکس» عملکرد دکمه «بلاک» را تغییر می‌دهد
  • چرا جنیفر انیستون در تیک تاک حساب کاربری ندارد؟
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند
  • چند ترفند ساده برای آن‌که هوش مصنوعی، اطلاعات شما را ندزدد
  • چطور از دسترسی هوش مصنوعی به اطلاعات حساس جلوگیری کنیم؟
  • کارگران عامل حرکت چرخ‌های توسعه و پیشرفت جامعه هستند