Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا دکتر انوشیروان محسنی بندپی دوشنبه در آیین آغاز به کار چندین پروژه بهزیستی در شهرستان لارستان فارس افزود:برای تحقق شعارهای این سازمان مبنی بر خدمات فراگیر و دسترس و استفاده از ظرفیت های اجتماعی، بهره مندی از مشارکت خیرین را افزایش خواهیم داد.
وی ادامه داد:‌تمام سعی ما در سازمان بهزیستی این است که آسیب های اجتماعی را کاهش دهیم و گواه ما در این خصوص برنامه ششم توسعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بندپی اظهار داشت:تقویت بنیه خانواده می تواند از آسیب های اجتماعی مانند طلاق ، اعتیاد ، کودکان کار و خیابانی و...به طور چشمگیری جلوگیری کند.
رئیس سازمان بهزیستی بیان کرد:ما به دنبال این هستیم تا نظام سلامت اجتماعی از پایین ترین سطوح در زمینه سلامت دانش اموزان آغاز شود و با آموزش مهارت های اجتماعی به آنان بنیان های خانواده را تقویت کنیم.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد:‌در زمینه ارتقای ساختار تشکیلاتی تصمیم گیری و سیاست گذاری، بهزیستی شهرستان لارستان به سطح معاونت ارتقا خواهد یافت.
مدیرکل بهزیستی استان فارس نیز گفت: اورژانس اجتماعی این سازمان توانسته با مداخله و مشاوره های بهنگام در رفع بحران های اجتماعی تا حد بسیاری در زمینه تقویت سلامت اجتماعی موثر عمل کند.
دکتر سید مرتضی موسوی افزود:این مداخلات بهنگام موجب شده تا حد زیادی از بحران ها و آسیب های اجتماعی مانند طلاق ، خودکشی ، کودک آزاری ، کودکان کار و خیابانی کاسته شود.
در این آیین اورژانس اجتماعی ، مرکز جامع توانبخشی ، صندوق حمایت از فرصت های شغلی مددجویان و معلولان ، ساختمان اداری نمایندگی بهزیستی اوز و مرکز شبه خانواده شهرستان به بهره برداری رسید و همچنین از تعدادی از خیرین و فعالان در پروژه های بهزیستی تجلیل شد.
شهرستان لارستان به مرکزیت لار در 337 کیلومتری جنوب شیراز واقع است.
خبرنگار:‌ سعید فانی ** انتشار دهنده:‌غلامرضا مالک زاده
7379 /1876

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۵۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛سرهنگ عسگری معاون فرهنگی و اجتماعی نیروی انتظامی استان گفت: آگاهی قشر جوان و والدین با آسیب‌های اجتماعی از اهداف برگزاری این همایش است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟