Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-03@03:18:17 GMT

بارش برف در انگلیس باعث تعطیلی مدارس و قطع برق شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۰۹۳۹۴

حوادث رکنا: تداوم بارش برف در روز دوشنبه و بروز یخبندان در دومین روز پیاپی در بیشتر مناطق انگلیس، علاوه بر ایجاد اختلال در سیستم حمل‌ونقل، موجب قطع برق هزاران خانه و تعطیلی صدها مدرسه در این کشور شد.

به گزارش گروه حوادث رکنا، اداره هواشناسی Meteorology انگلیس اعلام کرد که در برخی مناطق شمالی این کشور دمای هوا به 12 درجه زیر صفر رسیده و تا 30 سانتی‌متر برف روی زمین نشسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سازمان با اعلام هشدار زرد گفته است بارش برف همراه با باد شدید در بخش‌های وسیعی از شمال انگلیس، اسکاتلند و شمال ایرلند تا بعدازظهر امروز ادامه خواهد داشت.

در همین حال شماری از فرودگاه‌های بزرگ انگلیس ازجمله هیترو،گاتویک، منچستر، بیرمنگام، ادینبرو، کاردیف و بلفاست اعلام کرده‌اند که بسیاری از پروازها با تأخیر انجام می‌شود. فرودگاه بین‌المللی هیترو لندن که بزرگ‌ترین فرودگاه انگلیس به شمار می‌رود گفته است که به دلیل شرایط بد آب و هوایی، ده‌ها پرواز در این فرودگاه از صبح امروز لغو شده است.

فرودگاه بیرمنگام نیز دیروز اعلام کرده بود که تمام پروازها در این فرودگاه به دلیل شرایط بد آب و هوایی از سوی شرکت‌های هواپیمایی لغو شده است.

مسافران با انتشار پیام‌هایی در توییتر و فضاهای مجازی می‌گویند که قادر به تماس با شرکت‌های هواپیمایی نبوده و امکان خرید مجدد بلیت را ندارند.

بارش برف همچنین سبب ایجاد ترافیک در بسیاری از مناطق شمال کشور شده است. شرکت‌های امداد خودرو از افزایش 40 درصدی حوادث Accidents رانندگی طی 24 ساعت گذشته خبر می‌دهند.

در همین حال منابع فرانسوی گزارش می‌دهند که صدها تن از مسافرانی که از بندر کاله ( فرانسه) با قطار عازم انگلیس بودند، به دلیل شرایط بد آب و هوایی قادر به انجام سفر خود نیستند. شرکت‌های کشتی‌رانی نیز اعلام کرده‌اند که اکثر سفرها با 90 دقیقه تأخیر مواجه هستند.

شرایط بد آب و هوایی که ناشی از نفوذ یک جبهه هوای سرد قطبی است، سبب سرمای شدید و یخبندان در بخش های وسیعی از انگلیس و نیز بروز مشکل در سیستم حمل و نقل زمینی و دریایی در این کشور شده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن

آمریکا و انگلیس در ادامه حمایت‌های خود از رژیم اسرائیل، مناطقی در شمال غرب یمن را هدف حمله هوایی قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های یمن شامگاه پنجشنبه از حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال شهر صعده، استانی به همین نام در شمال غرب یمن خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان نیز به نقل از منابع خود، این تجاوز هوایی را تأیید کرد. هنوز از تلفات و خسارت‌های احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

دولت نجات ملی یمن که انصارالله نیز بخشی از این دولت مستقر در صنعاء با تداوم حملات رژیم اسرائیل به غزه، اعلام کرد که در حمایت از مقاومت و مردم غزه کشتی‌های اسرائیلی و کشتی‌هایی را که عازم فلسطین اشغالی هستند، هدف قرار خواهد داد و طی این مدت ده‌ها کشتی هدف قرار گرفته یا توقیف شده است.

هشدار یمن درباره پیامدهای آتش‌افروزی آمریکاحمله ارتش یمن به دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی اسرائیلیهدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمنروز 208 طوفان‌الاقصی| حمله موشکی به ایلاتالحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تجاوز هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • حمله هوایی آمریکا و انگلیس به شمال غرب یمن
  • ساخت فرودگاه هایی که تبدیل به لانه پرندگان شد
  • راه اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • جزئیات راه‌اندازی تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد
  • تاکسی هوایی بین گناباد-مشهد راه‌اندازی می‌شود
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی