Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهیل حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا، درباره تغییر و تحولات در باشگاه سپیدرود رشت گفت: به هر حال ما هم از این اتفاق شوکه شدیم و مدیریت باشگاه تصمیم گرفتند با وجود دوسال زحمت نظرمحمدی در سپیدرود برای کمک به باشگاه نظرمحمدی را برکنار کند و کادرفنی جدید معرفی شوند.

وی ادامه داد: بعد از اینکه امید روانخواه به عنوان سرمربی معرفی شد ایشان با من تماس گرفتند و برنامه من را پرسیدند تا برای کمک به باشگاه به کادرفنی اضافه شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار شده فردا جلسه‌ای در این باره با آقای روانخواه داشته باشم و اگر جواب مثبت بود به کادر اضافه بشوم. هنوزچیزی قطعی نشده و منتظر فردا هستیم.

کاپیتان سابق سپیدرود درباره نتیجه گیری سپیدرود به همراه علی نظرمحمدی عنوان کرد: آقای نظرمحمدی در حد بضاعت مالی تیم بدی را آماده مسابقات نکردند. بدشانس بودند که خلاف بازی‌های خوب توپ هایشان گل نشد. باید این تغییرات را به فال نیک بگیریم با اینکه رابطه‌ای با ایشان ندارم اما معتقدم باید با احترام با نظرمحمدی برخورد شود.

وی افزود: صعود به لیگ برتر به دلیل هواداران بوده و اگر آنها الان هم حمایت کنند در لیگ برتر می‌مانیم و تغییرات مثبت خواهد بود. با توجه به جوی که در تیم هست و همدلی بازیکنان اتفاقات خوبی در راه است و تغییرات در بازی می‌شود در اولین بازی نیم فصل دوم دید.

حق شناس در پایان عنوان کرد: بازیکنان خواهان این هستند که روانخواه به تیم برگردد و همه معتقدند ایشان به تیم کمک‌های شایانی خواهند کرد. اگر به کادرفنی اضافه نشوم به عنوان تماشاگر اولین بازی نیم فصل را در ورزشگاه تماشا می‌کنم چون از زمان خداحافظی از فوتبال با پیراهن سپیدرود به ورزشگاه نرفتم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۰۹۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ شهید والامقام جهانگیر بیات، فرزند جهان‌شاه، به‌عنوان بسیجی از کرج به جبهه اعزام و در سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه بر اثر اصابت تركش مستقيم دشمن به درجه رفیع شهادت نائل آمد و به جمع شهدای جاويدالاثر پیوست.


پیکر مطهر شهید پس از ۴۱ سال کشف و شناسایی شد. مسئولین استان البرز با حضور در منزل شهید خبر مسرت بخش تفحص و شناسایی شهید  را به بازماندگان شهید رساندند.

دیگر خبرها

  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • تصمیم قطعی رئال برای جشن قهرمانی
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • چگینی: حیف که بازی بدون تماشاگر است
  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • غایبان بزرگ جدال بزرگ بایرن-رئال در آلیانز آره‌نا
  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • سیلوا: دوران حضورم در چلسی به پایان رسیده است