Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود ابوطالبی، رئیس اتحادیه تشکل‌های قرآن وعترت استان اصفهان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از اصفهان در خصوص قابلیت‌های استان اصفهان برای تبدیل شدن به قطب فعالیت‌های قرآنی کشور و جهان اسلام، اظهار کرد: استان اصفهان از دیرباز در فعالیت‌های قرآنی سهم عمده‌ای داشته است و بسیاری از اساتید تراز اول کشوری و بین‌المللی در حوزه‌های مختلف از اصفهان بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: یکی از مشکلات مهم پیش روی  فعالیت‌های قرآنی در استان اصفهان، عدم اتحاد و هم‌افزایی بین اساتید، صاحب نظران قرآنی و همچنین مؤسسات و سازمان‌های متولی برنامه‌های قرآنی است.
وی افزود: مؤسسات قرآنی هر کدام وظایف خود را در حوزه‌های کاری مرتبط، انجام می‌دهند، ولی متاسفانه با یکدیگر هماهنگی زیادی ندارند، در صورتی که  اگر این هم دلی و هماهنگی افزایش یابد، قطعا شرایط برای  اینکه اصفهان به عنوان قطب فعالیت‌های قرآنی کشور و حتی جهان اسلام مبدل شود، مهیا خواهد شد.
وی تصریح کرد: متاسفانه به فعالیت‌های قرآنی، نگاه ویژه‌ای نشده و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در خصوص مسائل قرآنی که ایشان به صورت مکرر به آن‌ها تاکید دارند، رسیدگی نشده است، در حالی که ایشان بارها در سخنان‌شان فرموده‌اند تمام مشکلات کشور ما با قرآن حل می‌شود. اما متاسفانه اکنون در نهادینه کردن و تحقق ظرفیت‌های قرآنی در کشور و استان اصفهان، آن گونه که باید و شاید اقدامی جدی انجام نشده است.
وی ادامه داد: پیشنهاد می‌کنم که کمیته‌ای به منظور بررسی راهکارهای مبدل شدن اصفهان به عنوان قطب فعالیت‌های قرآنی کشور تشکیل شود، زیرا با تشکیل این کمیته اتحاد بین فعالین قرآنی افزایش می‌یابد و به منابع مالی و بودجه‌ای رسیدگی بیشتری می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد

هادی زند، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره اختلال در خط ۵ مترو تهران طی روز گذشته اظهارداشت: مشکل قطارهای تندرو هنوز رفع نشده و تردد با قطارهای عادی در حال انجام است.

وی در مورد دلیل این اختلال اعلام کرد: برخی از مسافران مترو با عدم رعایت نظافت عمومی در ایستگاه، متاسفانه ته سیگارهای خود را در داخل محوطه ریخته بودند که پیمانکار نظافت ایستگاه در حرکتی اشتباه و غیر اصولی قصد سوزاندن و ازبین بردن این ته سیگار ها را داشت تا در دید مسافر نباشد.

زند گفت: این مساله متاسفانه سبب شده آتش به کابل های سیگنالینگ رسیده و موجب اختلال و قطعی آن شده است.

کد خبر 6092757 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • عدم رعایت نظافت عمومی مسافران سبب اختلال خط ۵ مترو شد
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • سرمایه گذاری اوقاف در حوزه دانش بنیان‌ها موجب ایجاد انگیزه می شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل