Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:03:41 GMT

شهرداری لیاقت استفاده از تشکلهای مردمی را ندارد

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۱۰۲۸۲

شهرداری لیاقت استفاده از تشکلهای مردمی را ندارد

معاون ساماندهی امور جوانان با بیان اینکه شهرداری تهران زیرساخت و لیاقت بهره بردن از توان تشکلهای مردم نهاد را ندارد گفت: منافع پیمانکاران زالوصفت اجازه اینامر را نمی دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی تندگویان در همایش کار داوطلبانه افزود: تشکلهای مردم نهاد در حوزه های مختلف همچون تفکیک زباله آماده همکاری هستند اما شهرداری زیرساخت و لیاقت استفاده از توان سمنها را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر اموری چون آسفالت خیابان به تشکلها واگذار شود نان پیمانکاران زالو صفت آجر می شود به همین دلیل اجازه نمی دهند.

معاون ساماندهی امور جوانان تاکید کرد: شورای شهر باید مصوبه ای داشته باشد تا پیش از واگذاری امور به پیمانکاران از سازمانهای مردم نهاد استعلام شود تا اگر این پتانسیل در سمنها وجود داشت کار به آنان واگذار شود.

خبر در حال تکمیل است ...

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، فاطمی به مناسبت روز ملی شورا‌های اسلامی در نشست صمیمی با اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و شهرداران استان یزد، افزود: شهرداری با آن مجموعه عریض و طویل بدون مصوبات شورا نمی‌تواند کاری را از پیش ببرد، بنابراین توجه به شورا‌ها بسیار مهم است.
وی ادامه داد: ما هم باید به عنوان دستگاه اجرایی استان یزد، زمینه ساز و بستر تحقق مصوبات شورا‌ها را فراهم کنیم.
استاندار گفت: در سال‌هایی که گذشت مجموعه عوارضی که در قالب مالیات بر ارزش افزوده و همچنین عوارض و آلایندگی‌ها به شهرداری‌ها داده ایم، حدود ۱۰ برابر شده است.
فاطمی افزود: این حرکت می‌تواند شهرداری‌ها را برای اینکه بتوانند اقدامات عمرانی موثرتری را انجام دهند، بیشتر یاری دهد که البته در حوزه روستا‌ها هم کار‌های به زمین مانده نیز زیاد است.
همچنین در این مراسم از شورا‌های اسلامی شهر‌های یزد، مهریز، احمدآباد اردکان، مهردشت، مجومرد و بفروئیه به عنوان شورا‌های منتخب تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • مردم پایه اقتدار حکومت اسلامی را تشکیل می‌دهند
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است
  • سپردن امور به دست مردم افتخار انقلاب اسلامی است
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی