Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهلی نو - ایرنا - هند به منظور توسعه و تحکیم طرح های ارتباطی زمینی٬ دریایی و هوایی با منطقه آسه آن تخصیص یک خط اعتباری به ارزش یک میلیارد دلار را به کشورهای عضو پیشنهاد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اینترنتی 'مانی کنترل' در روز دوشنبه، نیتین گادکاری وزیر راه و ترابری٬ کشتیرانی و منابع آبی هند در اجلاس ارتباطی هند-آسه آن افزود: دهلی نو علاوه بر این یک صندوق 77 ملیون دلاری برای توسعه مراکز تولیدی در کامبوج٬ لاوس٬ میانمار و ویتنام نیز ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: قرارداد همکاری نقل و حمل دریایی بین آسه آن و هند در مرحله مذاکره قرار دارد. همچنین یک نیروی کار هند-آسیایی برای ترویج ارتباطات هوایی نیز مقرر شده است.
گادکاری اضافه کرد: هند این خط اعتباری یک میلیارد دلاری را برای توسعه پروژه هایی که به ارتباطات فیزیکی و دیجیتالی منجر خواهد شد پیشنهاد کرده است.
نیتین گادکاری درعین حال گفت: هند و آسه آن همچنین برای ایجاد گروه کاری ترابری دریایی میان هند٬ میانمار٬ تایلند٬ کامبوج و ویتنام به منظور بررسی امکان ایجاد شبکه کشتیرانی نیز توافق کرده اند.
وی افزود: ارتباطات بهتر میان هند و آسه آن عامل اصلی برای تقویت روابط دو منطقه است.
اجلاس دو روزه ارتباطی هند و آسه آن، کنفدراسیون شرکت های هند (سی آیی آیی) و مرکز آسه آن هند برگزار شده است.
هدف این اجلاس، تقویت ارتباطات دیجیتالی و فیزیکی برای آسیا در قرن بیست و یکم است.
هدف این کنفرانس، توسعه امکانات ارتباط کنونی، تشخیص موضوعات مایۀ نگرانی، اتخاذ توصیه های سیاسی مناسب و ایجاد استراتژییهایی برای افزایش روابط اقتصادی و تجاری مابین آسه آن و هند می باشد.
شرکت کنندگان در این کنفرانس، به ایجاد زمینه های زیربنایی مانند جاده ها، کشتیرانی، دیجیتالی، مالی ، انرژی و هواپیمایی توجه دارند.
آساق**وحیده دینداری*شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۰۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • مسابقات «سدید»‌ مهارت‌های ارتباطی دانشجویان را تقویت می‌کند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • شوراها پل ارتباطی دولت و مردم
  • پیگیری پروژه‌های مهم اقتصاد دیجیتال در استان کرمانشاه