Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران گفت: در حال حاضر سوخت بنزین و نفت گاز یورو ۴ در ۹۳ درصد از مناطق استان تهران توزیع می شود.

ایران آنلاین /کرامت ویس کرمی گفت: بر اساس مصوبه هیئت وزیران، شرکت ملی پخش منطقه تهران موظف شده است که سوخت بنزین و نفت گاز کلانشهر تهران را با استاندارد یورو ۴ تامین کند؛ این در حالی است که هم اکنون سوخت ۹۳ درصد از تهران و سایر شهرهای استان نیز به صورت یورو ۴ توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین متوسط مصرف روزانه بنزین استان تهران در ۸ ماه ابتدای امسال (تا ابتدای آذرماه) را ۱۵ میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر اعلام کرد و افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال که ۱۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر بود، ۶ درصد افزایش داشته است.

ویس کرمی به متوسط مصرف ۵ میلیون و ۴۴۰ هزار لیتری نفت گاز در ۸ ماه ابتدای امسال در استان تهران اشاره کرد و گفت: پارسال ۵ میلیون و ۲۵۰ هزار لیتر نفت گاز در مدت مشابه مصرف شد که نسبت به امسال ۴ درصد کمتر بوده است.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران این میزان نفت گاز تمام بخش‌های حمل و نقل، نیروگاه‌ها، صنایع و معادن و بخش خانگی را در بر می گیرد که تنها در بخش حمل و نقل، مصرف امسال با ۳ میلیون و ۲۵۰ هزار لیتر نسبت به پارسال با ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار لیتر، ۶ درصد کاهش یافته است.

وی متوسط مصرف روزانه نفت سفید ۸ ماه منتهی به آذرماه امسال را ۴۰ هزار لیتر و مصرف نفت کوره را ۴۵ هزار لیتر عنوان کرد و افزود: این میزان به ترتیب در سال گذشته ۴۲ هزار و ۱۱۲ هزار لیتر بوده است که با کاهش ۵ درصد و ۶۰ درصدی مصرف روبرو شده است.

به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران، گازمایع با ۱۱ درصد رشد، از ۵۴۰ تن در ۸ ماه ابتدایی پارسال به ۶۰۰ تن در مدت زمان مشابه امسال رسیده است.

ویس کرمی از مصرف ۲ میلیون و ۶۰ هزار لیتر سوخت هواپیما در ۸ ماه نخست امسال خبر داد و گفت: این میزان در سال گذشته ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده که افزایش ۲۰ درصدی را تجربه کرده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تهران درباره مصرف سی ان جی در کشور اظهار کرد: مصرف سی ان جی امسال با متوسط ۲ میلیون و ۲۳۰ هزار مترمکعب در روز، نسبت به پارسال با ۲ میلیون و ۴۴۰ هزار مترمکعب، ۸,۵ درصد کاهش داشته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وجود ۴ انبار ذخیره سازی سوخت در منطقه تهران، اظهار کرد: هم اکنون از انبارهای ری، شمالغرب، شمالشرق و انبار گاز مایع استان تهران روزانه به طور متوسط ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر فرآورده خارج و در سطح استان تهران توزیع و یا به استانهای دیگر ارسال می شود.

ویس کرمی به وجود هزار و صد دستگاه تانکر نفت و گاز در این شرکت اشاره کرد و گفت: پارسال در مجموع ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون لیتر فرآورده به وسیله این نفتکش ها و از ۴ انبار استان تهران توزیع شده است./وزارت نفت

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر گفت: پس از دریافت خبری مبنی بر تردد نفتکش حامل سوخت قاچاق در محور‌های مواصلاتی یزد بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان خاتم قرار گرفت. 
 وی افزود: ماموران با کنترل خودرو‌های عبوری، یک دستگاه نفتکش اسکانیارا متوقف و پس از بازرسی از آن ۳۲ هزار لیتر گازوئیل که بدون مجوز قانونی به صورت قاچاق حمل می‌شد را کشف کردند. 
فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه محموله سوخت کشف شده از استان‌های مرکزی بارگیری و به مقصد جنوب شرق کشور حمل می‌شد خاطرنشان کرد: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مراجع قانونی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرک پرویزخان
  • کشف ۸۲ هزار و ۸۴۵ لیتر سوخت قاچاق در مرز پرویزخان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندرعباس
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • کشف بیش از ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در کرخه
  • کشف و ضبط ۳۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شهرستان کرخه
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • کشف ۳۳ هزار لیتر سوخت قاچاق در کرخه