Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@17:05:52 GMT

شهردار رشت: مدیریت شهری نیازمند همکاری سمن هاست

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۹۸۳۱۹۸

شهردار رشت: مدیریت شهری نیازمند همکاری سمن هاست

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری رشت به خبرگزاری ایرنا، مسعود نصرتی در نشست شورای مشورتی با سمن ها در تالار گفت و گوی شهرداری رشت افزود: در مسیر این همراهی باید با حقوق یکدیگر آشنا باشیم تا بتوانیم در کنار هم، درست کار کنیم.
وی با اشاره به نیاز به نقد و ارائه پیشنهاد برای هر فعالیت تازه ای اظهار داشت: ایجاد حس تعلق در شهر و همراهی شخصیت های ملی با برنامه های مدیریت شهری امروز به شدت نیاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهردار کلانشهر رشت با بیان اینکه به دنبال همکاری و هم افزایی برای رفع مشکلات و پرهیز از خطا هستیم، خاطرنشان کرد: بایستی حرف هایی زده شود که قابلیت اجرا داشته باشد.
رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت نیز در این جلسه، با تاکید بر ضرورت راه اندازی اتاق فکر مردمی برای تولید ایده های عملیاتی بیان داشت: از زمان شروع به کار شورای پنجم، روند متفاوتی در برنامه ریزی های فکری و عملیاتی این شورا قرار گرفت.
سید امیرحسین علوی با بیان اینکه شوراها را باید انجمن های مردم نهاد برگرفته از آرای مردم دانست، خاطرنشان کرد: فعالیت سازمان های مردم نهاد فعال و دلسوز در کلانشهر رشت برای مجموعه مدیریت شهری افتخار است.
وی با بیان اینکه به همکاری انجمن های مردم نهاد در بخش های مختلف نیاز است، تصریح کرد: باید اتاق فکر مردمی و پویا تشکیل داد تا برای مجموعه مدیریت شهری فکر و ایده ای منجر به محصول، تهیه شود.
کلانشهر رشت حدود 700 هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط ، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر می رسد.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده:کبیری
7286/2007

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۹۸۳۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری

حسین صابری،عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: سیدمرتضی سقائیان نژاد شهردار کنونی قم بیش از ۷۲ سال سن دارد و طبق مفاد صریح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی و مستندات قانونی و ماده ۹۶ این آیین‌نامه، در حال حاضر بازنشسته می‌باشد.

وی ادامه داد: بر اساس قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان در سال ۹۵ و اصلاحات بعدی از قانونی دیگر امکان ادامه فعالیت وی در جایگاه شهردار قم امکان پذیر نیست.

این عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: ادامه فعالیت وی در جایگاه شهرداری قم بخاطر قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان، احتمال ابطال در اسناد و اوراق تعهد آور و غیرقانونی بودن در تصرف در اموال را به همراه داشته باشد.

صابری تصریح کرد: بر همین اساس هرگونه امضای پیمان و قرارداد‌ها توسط وی می‌تواند همراه با مشکلات حقوقی و خسارت برای مجموعه مدیریت شهری قم باشد.

منبع:ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج