Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛  برانکو ایوانکوویچ درباره برد پرسپولیس  برابر صنعت نفت آبادان اظهار کرد: در ابتدا قهرمانی نیم فصل تیم را تبریک می‌گویم.  از بازی تیمم خیلی راضی و خوشحال هستم. قبل از بازی، این دیدار را سخت‌ترین بازی نیم فصل به جزء دربی  می‌دانستیم.

او ادامه داد:  یک بازی خوب به نمایش گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما برد‌های پیاپی‌مان را ادامه دادیم. همین طور از هوادارانمان تشکر می‌کنم که در این هوای سرد به ورزشگاه آمدند. مهمترین مسئله این است که ما به دنبال فوتبال بازی کردن هستیم و فوتبال خوبی در نیم فصل به نمایش گذاشتیم. همچنین ما توانستیم از حریفان خود فاصله بگیریم و  لیاقت تمام این موفقیت‌ها را داشتیم.

جایگاه فعلی، حق استقلال نیست 

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه چه تیم‌هایی را مدعی قهرمانی می‌داند، گفت: استقلال تیم خوبی دارد و مربی بسیار با تجربه و باکیفیتی را در اختیار دارد. صددرصد به بالای جدول می‌رسند البته کدام رده، پیش بینی اش سخت است. نتایج اخیرش نشان می‌دهد که جایگاه فعلی اش  حق این تیم نیست و باید بالاتر قرار بگیرد. سپاهان، استقلال، تراکتور و ذوب آهن می‌توانند در رده‌های بالای جدول قرار گیرند. این تیم‌ها در نیم فصل دوم خودشان را پیدا می‌کنند و نتایج خوبی می‌گیرند.

وضعیت سربازی نوراللهی هنوز مشخص نیست 

 برانکو درباره وضعیت نوراللهی در این تیم گفت: او با ما تمرین می‌کند، اما هنوز مسئله سربازی اش مشخص نشده و هنوز مشخص نیست که چه زمانی به ما می‌پیوندد.

در مرحله مذاکره و توافق با پرسپولیس هستم 

او درباره تمدید قراردادش با پرسپولیس گفت: من این را بار‌ها گفتم. اکنون در مرحله توافق و مذاکره هستیم و وظایف فی مابین را بررسی می‌کنیم. مهمترین مسئله این است که داریم لذت می‌بریم و نتایج خوبی کسب می‌کنیم.

بازیکنان ما یک ماه دیگر به آمادگی لازم می‌رسند 

 سرمربی پرسپولیس درباره صحبت‌های کی روش مبنی بر  آمادگی نداشتن  بازیکنان ایرانی گفت: در حال حاضر  نمی‌دانم باید چه نظری بدهم. هرکدام از ما دیدگاه خاص خودمان را داریم. یک ماه فرصت وجود دارد تا بازیکنان به آمادگی لازم برای تقابل با اسپانیا و پرتغال برسند.

 برانکو درباره  وضعیت عالیشاه تصریح کرد: من در جریان وضعیت عالیشاه نیستم. درمورد نوراللهی به من گفتند که ۶ ماه پیش سربازی اش به پایان رسیده است.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۱۱۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام با برتری مقابل تراکتور تبریز ۸۰ درصد راه دستیابی به قهرمانی را طی خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

مجید نامجومطلق در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره دیدار پیش روی استقلال مقابل تراکتور اظهار داشت: استقلال وضعیت خوبی دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. قطعاً بازی با تراکتور در تبریز یک بازی سنگین است و اگر استقلال به برد برسد 80 درصد راه قهرمانی را طی خواهد کرد. استقلال در وضعیتی است که حق اشتباه ندارد و اگر کوچک‌ترین لغزشی داشته باشد امکان دارد که قهرمانی را از دست بدهد.

آیا تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس مشکل‌ساز می‌شود؟

 

وی در ادامه خاطر نشان کرد: پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد و اگر باخت این تیم برابر آلومینیوم را نادیده بگیریم باید گفت که آنها خوب نتیجه گرفته‌اند و فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارند، ولی استقلال باید روی بازی‌های خودش تمرکز کند و استرس نتایج دیگر تیم‌ها را نداشته باشد. اینکه سرنوشت قهرمانی دست استقلال است، یک امتیاز مهم برای این تیم محسوب می‌شود، ولی مهم این است که آنها بابت نتایج رقیبان استرس یا نگرانی نداشته باشند و کار خودشان را انجام دهند.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اینکه بازی در تبریز برای آبی‌پوشان آسان نیست، تصریح کرد: این درست است که تراکتور در این فصل بازی‌های مهم خودش را از دست داده و نیاز به زمان دارد تا شخصیت قهرمانی در این تیم شکل بگیرد، ولی من معتقدم استقلال بازی آسانی نخواهد داشت و تراکتور می‌خواهد در تبریز و مقابل هوادارانش یک نتیجه خوب بگیرد. تراکتور بازیکنان تأثیرگذار و توانمندی دارد و استقلال قطعاً بازی آسانی نخواهد داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد واگذاری این تیم به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس گفت: اگر این اتفاق باعث حل مشکلات مالی شود بسیار خوب است، چون حداقل اگر استقلال یا پرسپولیس به آسیا بروند و اجازه هزینه کردن برای جذب بازیکن خارجی را داشته باشند، می‌توانند با تیم‌های عربی تا حدودی رقابت کنند، ولی من معتقدم استقلال و پرسپولیس همچنان دولتی هستند و این اقدام فقط به این خاطر صورت گرفت که ما ملزومات AFC را رعایت کنیم. همه ما می‌دانیم مالکان جدید استقلال و پرسپولیس دولتی هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • مربی سابق استقلال: با این وضعیت شانس قهرمانی پرسپولیس بیشتر است | تیم اوسمار به هر رقیبی حداقل ۲ گل می زند
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • عبداللهی: قهرمانی استقلال مهم‌تر از سبک بازی‌اش است
  • ویژگی مثبت تراکتور در مصاف با استقلال؛ شناخت مطهری از آبی‌ها
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند